angående symptomer :)

Pronni

Blir kjent med forumet
Lurte på en ting, når ca uke er det dere har begynt å bli plaget av kvalme ?
Også leste jeg på den der uke til uke, der stod det at rundt uke 8 kan man begynne å merke de murringene/smertene i magen. Men jeg har merket de helt fra starten av, har dere det også? (eller er jeg kanskje legere på vei hehe:P)

Akkurat nå så har jeg nesten ingen symptomer, har bare ømme bryster og litt kvalm når jeg er sulten (men det er jo forøvrig normalt) Og mage smertene er mindre enn det de var før, kommer bare i små perioder nå. .

Murringer og stikking er nok vanlig alt fra dagene før ikm:) Og kvalmen er veldig individuell. Noen her inne ble nok dårlige veldig tidlig, mens andre gjerne ikke har blitt dårlig. Alle trenger ikke bli dårlige:)

murringer har jeg også merka fra første stund (før jeg visste jeg var gravid) :P Og kvalmen kom i uke 5 engang og har vært der konstant siden -_-

Forrige svangerskap ble jeg ordenlig kvalm like etter at jeg fant ut at jeg var gravid, det var ca i uke 4. Jeg var kjempe dårlig i 3 mnd. Denne gangen har jeg ikke vært så veldig kvalm, bare enkelte ganger og da har det gått fort over igjen. Har mye murringer/stikkinger i magen, men det går som regel fort over igjen.

Kvalmen på kvelden har jeg hatt ei stund men blir bare værre og værre for vær dag. Når ettermiddagen kommer ligger jeg bare rett ut på sofaen og klarer ikke noe.
Maen opererte i går og sier jeg er mye bedre for en deg :p
Stikkingen har jeg hatt si jeg sko hatt mensen men har blitt litt værre den og. I dag når jeg hosta var det helt grusomt men gikk inn i uke 8 i går. Men er bare små ting for meg forholdt te første svangerskap så kan ikke klage :-)

Back
Topp