Angående spark..

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Tidligere så har jeg fortalt at jeg har kjent litt sånn "leamus" der nede under navlen... Og har forstått at det kan være babyen. Men nå er det 2-3 dager siden. Hvorfor kjenner vi det ikke oftere så tidlig? [:)] (er førstegangs..)
Har tenkt litt selv, og det kan jo være fordi at nurket er så lite ennå at vi er "heldige" når vi evt kjenner noe? [:)]
I slutten av sv.skapet så sies det jo at man skal kjenne spark hver dag bl.a. Men det er vel ikke akkurat noe man kan forvente seg ennå[8D] 

Mener det sies at man bør kjenne spark daglig fra uke 28, så foreløpig kommer det sikkert litt an på hvordan ungen ligger, at man er oppmerksom akkurat da, hvor voldsomt den beveger seg osv.

Er nok bare at vi er heldige å kjenne de i blandt når det er så tidlig. Fikk beskjed hos jordmor at man skal kjenne spark hver dag fra uke 24.

og det handler om hvilken vei den sparker også og hvor du har morkaka. Grunnen til at det er letter for andregangs er fordi vi har kjent disse bevegelsene før og vet hva vi skal kjenne etter..

men jeg kan ikke si at jeg har like god tid til å kjenne etter denne gangen.

Back
Topp