Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper flere etter hvert får tilgang til skjult forum slik at vi kan begynne å skrive mer der. Det er lettere å være mer privat der inne![]()
Jeg forstår ikke helt poenget med skjult gruppe.. Vi har det på assistert befruktning-forumet også, men jeg føler ikke behov for å gå inn der. Synes vel det blir litt mye å følge med på også. Jeg føler ikke jeg har noe å skjule for noen, og skriver helst på det åpne forumet. Jeg tenker også ofte at andre kan ha nytte av å lese det vi har skrevet, ved en annen anledning.
Jeg forstod heller ikke poenget med en skjult gruppe inne på før svangerskapet, men her forstår jeg det mer. Mange har personlige utfordringer de ønsker objektive råd på, og da er en skjult gruppe god å ha. Noen ønsker også å komme i kontakt med andre for møter i virkeligheten, og da er det kjekt å få til det uten å utlevere for mye her på åpent forum. Jeg for min del kommer ikke til å fortelle hva jeg jobber med eller hvor jeg bor her ute på åpent forum.
Men jeg tror og håper vi fortsetter med de allmenne trådene her ute, sånn at nye også kan komme til. Det er mer aktivitet her ute enn inne på skjult, så foreløpig er det ingen fare for at det blir stille her "ute"![]()