Angående kviser, graviditet og kjønn på baby

annibananni

Forelsket i forumet
Hadde dere mye kviser i graviditeten, og hadde det sammenheng med hvilket kjønn babyen var? (dere som har både gutt og jente)

Begge mine tidligere graviditeter var jeg middels plaget med kviser. En og annen innimellom. Mens denne gangen er jeg heldekket med kviser i hele ansiktet, ryggen, puppene og overarmene.

Så da lurer jeg på, hvilket kjønn fikk du som hadde mye kviser i svangerskapet.

Og er det noen som har tips for å redusere noen av kvisene?? [&o]

Mage/kviser/kvalme/ødemer har ingenting å si når det kommer til hvilket kjønn det er.

Ville hørt med en hudsalong jeg[:)]

nr1 gutt: litt kviser, men ikke mye
nr2 jente: null kviser

ORIGINAL: Bdancer

har aldri hatt så fin hud som når jeg var gravid...[:)]

Var sånn jeg var fra uke 14 i mitt første svangerskap.
Denne gangen ser jeg ut som en 13 åring [&o]
Er skikkelig ille[:(]

Null kviser med første: Jente
MYE kviser med andre: Jente
Mye kviser denne gangen: Vet ikke kjønnet[:)]

Jeg hadde mye kviser under graviditeten. Gikk til hudpleier, men følte egentlig ikke det hadde noe særlig effekt. Men de sa det var vanskelig når det var der hormonene hadde satt seg. Men kvisene forsvant sammen med magen! [;)] Jeg har ikke hatt en eneste kvise etter fødselen (men sliter med arrete hud da..[:'(]) Fikk jente [:D]

Gutten: Masse kviser mellom puppene
Jenta: Masse kviser i panna

hadde mye kviser i panna, rundt munnen, på brystet (og har vært plaga med kviser på ryggen siden jeg fikk mensen) og jeg fikk jente..
jeg prøvde alt jeg, men kvisene ble ikke borte.. men det ble bare mer og mer hvis jeg spiste sjokolade, paprika eller drakk brus...

ORIGINAL: Gitte__

nr1 gutt: litt kviser, men ikke mye
nr2 jente: null kviser

ORIGINAL: Bdancer

har aldri hatt så fin hud som når jeg var gravid...[:)]

Sign

Fikk ikke noe spesiel forskjell fra huden jeg har jeg, tror kansje jeg hadde en kvise igjennom hele svangerskapet[:-] Fikk gutt.

Hadde litt uren hud, slik som man kan ha rett før mensen. Og jeg fikk jente

svære krater til kviser..så ut som ei kjøttkake i trynet...ble jente....jentebabyene stjeler skjønnheten fra moren sies det.

samme denne gangen, mye store kviser i starten....så er spent på hva det blir denne gangen.

Ja og nei.. Med EN av guttene var jeg plaget med det, mens med den ANDRE gutten var jeg ikke.. To helt FORKSJELLIGE svangerskap..
Mens svangerskapet med jenta var helt likt det med en av guttene..

Back
Topp