Angående kaffemaskin..

tosmågull*

Glad i forumet
fikk nespresso kaffemaskin til jul (den med egen melkeskummer beholder ved siden av)

men lurer på om jeg skal bytte den inn i en helautomatisk..

hva har dere??[:D]

Jeg fikk Dolce Gusto Piccolo på julaften!
Har ikke prøvd den så mye, men er foreløpig fornøyd!

Høres ut som den jeg har, har nespresso citiz med melkeskummer ved siden av.

Den helautomatiske er vel noe dyrere, men jeg syns latten mamma lager får bedre skum enn den jeg lager i melkeskummeren.. Men smaker like godt da:)

dytt[:)]

ORIGINAL: Virra

Høres ut som den jeg har, har nespresso citiz med melkeskummer ved siden av.

Den helautomatiske er vel noe dyrere, men jeg syns latten mamma lager får bedre skum enn den jeg lager i melkeskummeren.. Men smaker like godt da:)

gleder meg til å prøve[:)]

Jeg har Nespresso med melkeskummeren ved siden av jeg også.. Er veldig fornøyd med den!
Jeg lager ikke melkekafe så ofte, men når jeg en sjelden gang gjøre det blir skummet sinnsykt bra! Til jul fikk jeg nye kapsler med vaniljesmak.. MMM [:)]
Nei, jeg ville nok ikke byttet den til noe helautomatisk..

jeg synes den helautomatiske er mye mer styrete å gjøre ren! ville hatt den du har, og den har jeg også, for den fikk jeg også til juuuul!! hurraaaaa:D

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Har nesspresso latte og vanilje kapsler? Jeg fikk en citiz til jul. Og jeg er veeeeldig glad i latte.[:)]

De har vel ikke latte som f.eks Dolce Gusto har i en egen kapsel.. På Nespresso sin må du vel steame melka for seg selv, og så bruke en kaffekapsel om du skjønner?
Å de har vel en eller annen kaffe med vaniljesmak tenker jeg, helt sikkert i en begrenset periode[:)]

Back
Topp