Angående ekteskap

Pallar

Elsker forumet
Jeg skjønner jo at alle disse ekteskapsvitsene om null sex, og bare mas fra kona er myter.
Men jeg klarer ikke å la være å tenke at det ligger noe bak det uansett [8D]
Jeg tenker at de som gifter seg relativt kjapt fordi de mener de har møtt mannen i sitt liv, stiller høye krav til ett ekteskap, og har relativt høye forventninger til forholdet. Noe som ikke alltid holder mål, og man ender opp litt skuffet over at mannen kanskje ikke var så romantisk likevel, eller at man ikke føler at man har noe å se frem til i forholdet. Man har liksom vært på toppen. Ferdig med barn, forlovelse og gifterier. Hva tror dere?
Min personlige mening er ikke at forholdet er over når man har giftet seg og er ferdig med barn. Men etter hva jeg har sett, ser jeg at flere mener at de ikke har noe å se frem til når de er ferdige med den delen av livet.

Jeg og mannen har masse til felles utenom det å være foreldre. Vi setter av tid som bare er OSS tid. Er ikke redd for at vi ikke skal ha det greit sammen når barna er blitt voksne. Elsker å være gift. Vi har hatt 6 fantastiske år som ektepar og jeg ser fram til hver dag vi får ha sammen[:D]

ORIGINAL: AB

Jeg og mannen har masse til felles utenom det å være foreldre. Vi setter av tid som bare er OSS tid. Er ikke redd for at vi ikke skal ha det greit sammen når barna er blitt voksne. Elsker å være gift. Vi har hatt 6 fantastiske år som ektepar og jeg ser fram til hver dag vi får ha sammen[:D]

Så fint [:D] elsker solskinnshistorier [:D][:D]

Back
Topp