Angående bryster

Milly83

Elsker forumet
Hva sier damene?
Litt nysgjerrig på hva dere synes om endringene som skjer i kroppen, da særlig de som er veldig synlige, som feks brystene [8D]

Leste en tråd her inne for litt siden om en som sa at alle måtte vel skjønne at kroppene forandrer seg nå når vi har et nytt liv inni oss, men å føle å tenke ting om disse endringene er litt lov synes jeg da...

Selv er jeg helt sjokkert over hvor mye brystene mine har endret seg, ikke bare størrelsen men også formen

Vet at sambo er fornøyd da, hehe, og må i grunn si meg enig så langt[:D]
Ikke gått til innkjø av nye bh'er enda, men det er nok på høy tid!

forandra seg ikke i det hele tatt her... like forbanna flat[:'(]

Jeg skjønte at kroppen ville forandre seg, og jeg synes det er verdt det. Men det betyr ikke at jeg liker det!
Jeg var fornøyd med puppene mine før jeg ble gravid, selvom jeg hadde ike hatt noe imot det om de ar bittelitt større..
Når jeg ble gravid begynte de å vokse, hurra tenkte jeg, men så fortsatte de bare.. Hehe..
Men, nå har jeg fått to barn, jeg er ferdig med å amme og nå sitter jeg igjen med to bølgete lefser. [&:] (De er bølgete ja, etter strekkmerkene.)

Strekkmerkene mine har blektes og synes ikke så godt lenger, men de er der. Puppene mine er bølgete! [:D]

Rumpa mi, min fine lille sprettrumpe har vokst og seget ned.. [:'(]
Magen har vokst, og jeg har jo noen kg for mye..

Sukk. Og jeg er bare 22.. Men vil self heller sitte igjen med denne kroppen enn å ikke ha barn. Men klage, det synes jeg at i skal ha lov til å gjøre! [:D]

ORIGINAL: blomsten min

jaaah... synes vel egentlig at en sprettpupp B er bra... det ble til en hengpupp D[&:]

kan ikke fordra forandringene, hverken på magen, vekten eller puppene... puppene er fæle! og kan ikke tenke meg kordan de blir uten melken, huff...
får eg noen til og hjelpe meg med marcus en periode skal eg ha brystreduksjon.....

ORIGINAL: *madammen*

Jeg må jo si at jeg syns ammepupper er helt topp!![:D]
Har gått fra en liten A til en full C....[:D]

hadde b men resten er likt deg men jeg har sluttet å amme å datt ned til liten b igjen.....[&:]

hehe e ganke gla i mine æ nu.
gikk fra en liten 75B t nu en 75E
di gikk opp t en 75D i forje svangerskap å blei aldri slapp eller bynte å henge[:D]

like sprettene å fulle e di ennu (håpe d vare då[;)])

*bank i bordet* jeg syns faktisk ikke at mine er stort forandret[:D] litt bløtere men med en go BH får jeg en fin kløft[;)][:D][;)]
Må si jeg ble skremt når jeg tenker tilbake, syns jeg hadde DIGRE brø når jeg ammet, snakk om dolly parton[:o][:o][:o]

Back
Topp