angående brudevalsen..

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Heihei!
Jeg skal gifte meg med drømmemannen min 10. oktober i år.. og gleder meg kjempe masse til all planleggingen og alt somfølger med!

Og så begynte jeg å tenke litt på denne brudevalsen, og har et lite ønske om å gjøre litt mer ut av denne dansen..........
OG jeg kikket litt på youtube på disse wedding dance, with surprises....mange morsomme forslag der....

der hvor brudeparet begynner på en vanlig romantisk dans,ogplutselig begynner en heeeelt annen musikk og brudeparet danser litt forskjellige rocka og morsomme danser.... noen somhar sett..??

Hva synes egentlig dere om sånn variant av brudevals....??

VEldig teit eller morsomt..?

Vi skal ikke danse vanlig vals, vi skal danse en linedans vals. 

Eg syntes det ser drit kult ut!!
Har vist en del sånne til sambo, men han ville ikke danse i det hele tatt....[8|] Så her blir det vel vanlig slow eller noe[8D]

[8|]ja jeg synes det ser veldig morsomt ut..og kommer nok til å overraske de fleste som kommer ibryllupet... men spørs om jeg får med meg brudgommen da...[8|][8|]

vi ville egentlig begynne med en rolig dans og så gå over til noe morsomt som hip hop eks. men føler det er litt oppbrukt nå. så da blir det bare en rolig dans tror jeg[8|]

Syntes denne er så morsom[:D] http://www.youtube.com/watch?v=NRfAiCxGP2k
Gruer meg litt til å danse brudevalsen.. får litt prestasjonsangst av tanken[8D] Jeg er ikke så formell av meg, så hadde vært gøy å gjort noe utenom det vanlige!

ORIGINAL: ehterg

Vi startet med en rolig, "for kvarandre" av Vidar Johnsen, utrolig fin sang som passer perfekt. Så midt i kom fugledansen, alle fikk helt sjokk[:D] Så kom "aparche". Sluttet rolig igjen, alle synes det var supert.
Vi hadde med egen pc og spilte musikk fra den hele kvelden så for å få en grei overgang til at alle skulle danse, kom "everybody dance now" med snap. Utolig morsomt og et minne for livet.

ingen av oss kan danse vals, så hvorfor skulle vi stå der å late som[;)]
Skulle egentlig ha med flere sanger men fikk ikke til å legge de inn på programmet vi brukte.

Men lykke til med hva enn dere bestemmer dere for![:)]

Høres veldig veldig morsomt ut d da!
Hvilket program brukte dere da..????

Det er jo tøft da, men jeg tror ikke det er noe for oss. Det vil jo si at vi må øve, og det tror ejg ikke vi gidder[8D]

ORIGINAL: TouchOfVanilla

Syntes denne er så morsom[:D] http://www.youtube.com/watch?v=NRfAiCxGP2k
Gruer meg litt til å danse brudevalsen.. får litt prestasjonsangst av tanken[8D] Jeg er ikke så formell av meg, så hadde vært gøy å gjort noe utenom det vanlige!

denne er bare kongebra!!!! har leita etter den![:D]

Back
Topp