Angående bæresele....hva tror dere!

Jeg har en babybjorn jeg:P
Jeg syns den har vært kjempe fin til tanteungen i hvertfall ^^

Jeg har mei Tai og var superfornøyd med den sist...gikk lange turer og fikk ikke ubehag og lillegutt sov og koste seg som bare det. Hadde også babybjørn, tror han hadde det ok i den også, men min rygg likte den ikke!

Sjal trenger litt mer øvelse for knytting enn en bæresele. Jeg har en MeiTai, men syns det blir mer tungvindt enn å hive på seg Ergo Babyen.. Men der er nok en smaksak og vanesak :-)

Har selv manduca, og er veldig fornøyd med den. Kan bære både på mage, rygg og hofte, og den er ergonomisk for både mor og barn. Den passer fra nyfødt og opp til 20kg(ca4-5år) :)
Så at baby bjørn hadde komt med en ny modell, som skulle være mer ergonomisk riktig, og den kunne også brukes på ryggen. Men den er nok ganske ny, så har verken lest eller hørt noe om den.. Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt en "vanlig" bb, men det er jo opp til hver enkelt! :)

Jeg bruker ikke bæresæle mye uansett, men kjøpte en brukt nesten helt ubrukt babybjørn sele fra 2010.. Har prøvd en sånn på lån da frøkna var liten og syntes den var grei.. Selv hadde jeg en kjempegammel babybjørn sist og den var ikke gid

Den så veldig fin ut! Men hva heter denne type sjal? Jeg skjønner ikke hva som er hva jeg :(
Dette er et "elastisk sjal", det finnes mange typer. Men fikk dette billig og brukt. Er veldig koselig og mykt for den lille når den er ganske nyfødt. Når de blir tyngre så blir elastisiteten litt vanskelig for barnet synker liksom så mye. Men de første månedene er det utrolig deilig :)

-- tasting fra mobil --

Elite! Uten tvil!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp