Angående apotekpakken.

Spiremor82

Forelsket i forumet
Har endeli dilla meg til å hente den pakka. E synst d var så veldi lite i den, sånn i forskjell til hva dere andre har sagt at dere har fått i den. D er 12 bleier i 2 forskjellige str, baby stellekrem, neutral shower gel, smokk, biteleke, bok og noen brosjyrer. Synst d var rart at der ikke var prøver på bind eller noe til moren i d hele tatt. Ble jo nesten skuffa jo.... hehe. Men e får se til uka, om e kan få ut en pakke til en anna plass,så får vi se.

jeg tror det er ca det samme som andre har fått?
brukte du den koden når du hentet? jeg skrev jo inn på sånn side på nettet her for å få kode, men så la jeg ned hele siden og mistet koden. så lurer på om jeg likevel kan få hente pakken?

Ja det kan være litt forskjellig i dem. Fikk med en pakke bind i min, og så de fleste tingene du nevnte. Ikke shower gel, fikk en alt mulig spray

ORIGINAL: lykkeligemeg

jeg tror det er ca det samme som andre har fått?
brukte du den koden når du hentet? jeg skrev jo inn på sånn side på nettet her for å få kode, men så la jeg ned hele siden og mistet koden. så lurer på om jeg likevel kan få hente pakken?

Eg gikk bare inn på apotek1 rett ,over veien for rema1000 ,og fikk min pakke-eg hadde ikkje nr eller noe.Dei skreiv bare opp navnet mitt[:)]

ok! da tar jeg turen din med en gang! eller, det er kanskje stengt der? mannen er flink og jobber i hagen her idag, jeg vil uuut på tur. men kommer ikke særlig mye lengre enn bort på apoteket der med det bekkenet. men pakke er alltid gøøy[:)]

I min var det 12 bleier,en pakke bind, en leke, en smokk,en bok, en del brosjyrer, tannkrem,baby stellekrem, neutral shower gel,avene fuktighetsspray.

Back
Topp