Leverihåpet
Gift med forumet
er det noen av dere som har tatt ul som ruger for å se om det er bra der inne? Utvendig ul?
Går det ann å se no nå?? Tenker på eggene/embreoet
Går det ann å se no nå?? Tenker på eggene/embreoet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nesing
Jeg var på innvendig UL i uke 5 + 0 og det eneste man så da var to prikker på 3 mm (embryo og fostersekker). Ser dem knapt nok med innvendig UL, så utvendig er helt meningsløst. Uansett er det for tidlig før uke 5. Man vil ikke se noe, dessverre!
ORIGINAL: Nesing
Hihi, jeg testet altså SVÆRT positivt på rugedag ni, uten tvil! Ville ikke rådet andre til å gjøre det samme, men jeg vet hvor vanskelig det er å holde seg. Testet med CB digital på ettermiddagen uten å ha ventet de fire timene man sier man skal gå uten å tisse [;)]. Håper de tar en blodprøve av deg på sykehuset, men det er mulig de synes det er for tidlig fordi det KAN sitte igjen smårester av eggløsningssprøyten fremdeles. Det gjorde ikke det hos meg på det tidspunktet, men det vil variere fra forsøk til forsøk, og fra kvinne til kvinne. Krysser fingrene for deg!
ORIGINAL: småsmurf
Nytter ikke med ul så tidlig, det er alt for lite til att en kan se noe uansett[;)]
Var på ul da jeg var 4+6, pga dem mistenkte graviditet utenfor livmoren, da så dem en prikk, men kunne ikke si om det var et embryo eller en vannbobble[;)]