Angå UL

Leverihåpet

Gift med forumet
er det noen av dere som har tatt ul som ruger for å se om det er bra der inne? Utvendig ul?
Går det ann å se no nå?? Tenker på eggene/embreoet

ok, men tror du det er mulig?

hummm hørte bare det at enn kan få ul for å se at alt er bra der nede.. Kankje det ikke går

ORIGINAL: Nesing

Jeg var på innvendig UL i uke 5 + 0 og det eneste man så da var to prikker på 3 mm (embryo og fostersekker). Ser dem knapt nok med innvendig UL, så utvendig er helt meningsløst. Uansett er det for tidlig før uke 5. Man vil ikke se noe, dessverre! 

Ok, takk for svar... er bare sååå redd det ikke skal gå denne gangen... Kommer ikke til å få sove i natt heller...
Denne pine tiden er grusom... Men jeg er etter denne dagen er over altså i morgen på dag 10. Er det for tidlig å teste via CB eller blodprøve? Er på sykehuset ser du så kanskje de kunne avduke hemmeligheten i magen min litt før??

ORIGINAL: Nesing

Hihi, jeg testet altså SVÆRT positivt på rugedag ni, uten tvil! Ville ikke rådet andre til å gjøre det samme, men jeg vet hvor vanskelig det er å holde seg. Testet med CB digital på ettermiddagen uten å ha ventet de fire timene man sier man skal gå uten å tisse [;)]. Håper de tar en blodprøve av deg på sykehuset, men det er mulig de synes det er for tidlig fordi det KAN sitte igjen smårester av eggløsningssprøyten fremdeles. Det gjorde ikke det hos meg på det tidspunktet, men det vil variere fra forsøk til forsøk, og fra kvinne til kvinne. Krysser fingrene for deg !

Ja det er helt grusomt å vente... Så jeg får se hva jeg klarer å fikse i morgen.. Kanskje de gjør det på dag 11[&:]?
Det er både skremmende og spennende på samme tid.. livredd her..
Det må gå denne gangen det bare MÅ

Har forstått det ikke går ann så da blir det ikke noe mere å tenke på... takk for svar
ORIGINAL: småsmurf

Nytter ikke med ul så tidlig, det er alt for lite til att en kan se noe uansett[;)]
Var på ul da jeg var 4+6, pga dem mistenkte graviditet utenfor livmoren, da så dem en prikk, men kunne ikke si om det var et embryo eller en vannbobble[;)]

Back
Topp