Anestesilege?

Deseo Dorado

April 2013's handywoman
Kam noen forklare meg hvorfor jeg har fått innkallelse til KK til time hos anestesilege? Jeg skjønner ingenting. ... Skal ikke ha noe anestesi som jeg vet om. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er vel kun om man skal ha KS?

Jeg skal ikke ha KS. Derfor jeg ikke skjønner noe. ..

Da er nok noen som har røra litt :P

Sitter sikkert en annen der ute og venter på timeavtalen :P

Anestesilegen er vel den som gir evt smertestillende under fødsel. Aldri hørt at en fødselssamtale er med anesteilege. Tror ikke anesteilegen på jobben er med på fødselssamtaler.

Fikk egentlig 2 innkallelser. Ene kl 10 på poliklinikken hos . ( ja prikk) og den andre kl 10.30 på poliklinikk hos anestesilege... Meget rart! Eneste jeg kan tenke meg et at jeg har fått påvist svangerskaps diabetes etter glukosebelasting på tirsdag. Men da skal man vel ikke ha time hos anestesilege? !?

Jupp, får ta en telefon i morra å høre. ..

er nok bare sendt ut feil ja=) Du får ringe i dag:)

Da har jeg Snakket med kk og undersøkelsen er rutine pga vekten min. En gynekolog undersøker lillebror sin vekt og en anestesilege tar prøver i tilfelle jeg skulle behøve anestesi pga komplikasjoner ved fødsel. Så alt ok:)
Ga dem beskjed om at til neste person kunne de godt legge ved et skriv som forklarte dette så man slipper å begymre seg. .. Og det var de enig i...

Så bra du fikk oppklaring på det! :) Godt de passer på og tar alle forhåndsregeler :)

Ja, absolutt bra, men håper de sender med en forklaring til neste person så man ikke er unødig bekymret. ..

Back
Topp