AneL

lenemor

Forumet er livet

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!!!

PS! Du står da ikke oppført med bursdag nederst på forsiden her... har du ikke registrert fødselsdagen din??

Hurra, hurra, hurra, hurra!

Gratulerer med dagen!!

OJ!!!!!

En helt egen tråd til meg!!! Tusen millioner takk! Nå ble jeg skikkelig rørt!!!  [:)]

fortjener da en egen tråd du AneL - er ikke hver dag vi har et bursdagbarn her inne...(ikke ennå i alle fall... kanskje det kommer noen bursdagsbarn hver dag fremover?? Må jo begynne å fødes litt nå!)

Nå har jeg spist en muffin og feiret deg [:D]

ORIGINAL: lenemor

fortjener da en egen tråd du AneL - er ikke hver dag vi har et bursdagbarn her inne...(ikke ennå i alle fall... kanskje det kommer noen bursdagsbarn hver dag fremover?? Må jo begynne å fødes litt nå!)

Nå har jeg spist en muffin og feiret deg [:D]

Du er jo bare aldeles herlig!! Håper muffinen var god! Var det en sånn hjemmelaget karamellmufinn? De høres så gode ut! (Har fått registrert bursdagen min nå, så ikke at man kunne det. )

Og, ja! Nå blir det nok flere og flere bursdager her fremover! Lurer veldig på hvem som er nestemann!!

gratulerer så mye med dagen.[:D][:D]

GRATULERER MED DAGEN!!![:D]

Selv er jeg spent på hvem som får bursdag først; jeg som har den 14 september eller turboen i magen som er ment å komme mellom nå og den 25 september ca. (da er jeg 2 uker på overtid[:@])

GRATULERER MED DAGEN

Gratulere såååå masse med dagen, håper du får en fin dag med MASSE kaker og pakker[8D]

GRATULERER MED DAGEN!!!!
Hurra, hurra    

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!
HÅPER DU FÅR EN SUUUUPER DAG!!!!!

Ha en kjempe fin bursdag
             Hurra hurra hurra

Tusen takk, alle sammen!!! Jeg er så rørt! You´re the best!!

ORIGINAL: Gullungen i magen

Mange klemmer kommer fra Gullungen i magen *KLEM*

SIGNERER DENNE, FOR DEN VAR SÅ FIN!!!!!!!!!!!!

Back
Topp