Anei!

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Var på toalettet og der har jeg begynt å blø friskt blod. Ikke mye, men det er mer enn bare litt... Jeg som hadde den gode følelsen, har tilogmed vært superkvalm idag... Nå er jeg bare trist, og usikker på hva jeg skal gjøre. Har en supertravel dag imorgen på reise med jobb.

Uff, håper det ikke er noe farlig. Lykke til!

Huff da. Krysser fingrene for deg, også må du prøve å ikke stresse nå da...

Håper det er en ufarlig blødning! Kvalme er jo som regel et godt tegn :)

Man slutter gjerne med kvalme om man SA'er, så det kan jo være et godt tegn. Lykke til, håper det er ufarlig.

Håper det bare er en uskyldig blødning! Krysser fingrene for deg.

Ser ut som om at det bare var er blaff.... Krysser fingrene! Har skjedd i forrige uke også, rett etter trening. Skal til legen på fredag☺ Føler det er unødvendig å flytte timen, man må jo bare vente å se uansett når det er så tidlig.

Ser ut som om at det bare var er blaff.... Krysser fingrene! Har skjedd i forrige uke også, rett etter trening. Skal til legen på fredag☺ Føler det er unødvendig å flytte timen, man må jo bare vente å se uansett når det er så tidlig.
Krysser for at alt står bra til:D

Det kan være et hint om at du må ta det mer med ro? :)

Back
Topp