Android forum-appen er oppdatert!

Ikke i bruk

Forumet er livet
I helgen ble android forum-appen oppdatert. Denne hadde noen feil, så i ettermiddag (5des) ble den på nytt oppdatert.

Nå fungerer både varsler i appen generelt og push varsler.

Gå inn på Google Play, søk opp "BV forum" og oppdater appen :)

Eventuelle feil dere oppdager i appen kan meldes inn i denne tråden.

Det vil komme en oppdatering på appen i iOS også, innen kort tid.

Last edited:
Bare se om jeg får kontroll på mengden varsel nå.

Jeg kommer meg ikke inn! har sikkert prøvd titusen ganger ! har endret passordet utallige ganger også! (Via mailen man får når man trykker glemt passord) men det går ikke :(! og jeg skriver alt riktig både brukernavn og passord!

Men det står at de ikke finner bruker med mitt brukernavn. går bare an og logge inn via Facebook på vanlig nettleser !:(

Last edited:
Jeg forsøker iherdig å IKKE få varsel hver gang noen skriver noe i en tråd jeg følger..... Får det ikke bort!!

Jeg kommer meg ikke inn! har sikkert prøvd titusen ganger ! har endret passordet utallige ganger også! (Via mailen man får når man trykker glemt passord) men det går ikke :(! og jeg skriver alt riktig både brukernavn og passord!

Men det står at de ikke finner bruker med mitt brukernavn. går bare an og logge inn via Facebook på vanlig nettleser !:(
Samme greia her :(

Fått av ping. Men det er så mange varsel at de jeg er interessert i drukner i "56 posts fra xx yy og andre i skravletråden"
Jeg tror ikke at disse varslene henger helt på greip enda
Jeg får opp på topplinja på mobilen, men inne på appen ligger det nesten ingen. Og jeg kommer ikke inn på det jeg er quotet på i de spesifikke trådene. Ikke alltid jeg kommer inn i rett tråd heller [emoji13]
Men men, da får jeg gå inn fra topplinja på mobilen [emoji6]

Jeg har endret innstillinger opp i mente

Jeg har tatt AV varsel for nye innlegg i forum jeg følger. Og får det likevel. Ingen ping. For det har jeg deaktivert. Men varsel i appen. De varslene jeg vil ha. Sitat, de drukner i varsle om nye tråder og nye innlegg i tråder.

Vel. Nå var det kommet på igjen., så jeg tok bort igjen. Men abb innlegg var av. Og varsel får jeg likevel

Jeg savner at innlegg jeg er sitert på i tråder ikke havner i varsel-lista her inne på appen. Altså på den klokka oppe på toppen.

Jeg får de som varsel på mobilen, men de kunne godt ligget på denne lista også sånn som det var før. Mye lettere å gå inn og få lest alle svar da, istedet for at jeg må innom varselskjermen på selve mobilen hver gang...

Såvidt jeg kan se har jeg huket av på alle slags mulige former å få varsel på i appen [emoji28]

202c17733b3b3a59fa024aed51f70a3c.jpg

Likevel

cb5247055168b2e55b5a803debb228de.jpg

Også varsel om "liker" som jeg ikke har bedt om

8bdfb06e1e73fe341eb00071fdbf6edb.jpg
f4437aaa5c7ca126f052db6b88efcfca.jpg

Back
Topp