Andri

Trekløveret <3

Forumet er livet
Fint bilde av gullene dine i BA idag[;)]

Har ikke vært så mye innpå her siden jeg fikk Amelia, så vet ikke helt om jeg har fått gratulert deg..?![&o][8|]
Men...GRATULERER SÅ MYE MED PRINSESSEN!! [:D]
Har hun fått navn forresten?[8|][;)]

Tuuuusen takk!!![:D][:D] [:)]Sant de var søte?!!? Lille jenten smiler t.o.m til fotografen!![:D]
Er ikke så mye her inne nå heller, er masse en skulle gjort før julefreden skal senke seg...[:-] Men kommer nok sterkt tilbake tenker jeg....
Er vel nesten 100% enige nå (mannen har vært litt vanskelig..) om at det blir en liten Linnea. Ungene går rundt å kaller henne det hele tiden, så det virker helt rart å skulle si noe annet nå..... Så nå går jeg bare her å nyyyyter lille gullet!! Hadde helt glemt hvor herlig det er med baby[:D][:D] Bare nyt hvert sekund du har!!! Plutselig er de skole klar!!!

Hihi, ja var et arti smil hun hadde[:D] Kjempesøte hele gjengen![;)] Og kjempefint navn!![:D]

Ja, har begynt å nyte mammatilværelsen nå[;)] Ikke like skremmende lenger... I begynnelsen hadde jeg panikk omtrent...skikkelig forferdelig[&o] Men begynt å få mer roen nå, så jeg kan heller nyte det lille mirakelet[;)][:D] Hun er jo så god atte..!![;)][:D]

Back
Topp