ANDRI

susien

Glad i forumet
ååå Kjære Andri, har ikke fått med meg at du har fått jeg!! Gratulerer så uuuutroolig masse!!! Du får se å få oss på samme barselgruppe på Li nå da... Hadde vært kooselig!!! Jeg ble skrevet opp av helsesøsteren idag!! Hvordan gikk det med deg og fødselen??

Jepp, da var det endelig vår tur og!! var jaggu på tide.... Trodde hun var grodd fast.....[:-]  Lille snuppa kom på onsdag formiddag, etter noen timer med rier. Fødselen gikk veldig greit, hadde epidural....lovely...[:)] Var en stor liten jente på 4370 og 53 cm. Sååå utrolig sjønn!!!!![:)][:)] 
Vi må lage vår egnen barsel gruppe vi, for jeg hører jo ikke til på li.....[&:] Hører til på haukås...

åå du hører til der? mm ja da får vi lage vår egen[;)][;)] Gratulerer så masse.. Nesten like stor som min jente jo.. og født akkurat en uke etter Frida:o)

Takk takk![:)] 
Hvordan går det med dere da?? Kommet deg etter den litt vel tøffe starten??? Sikkert ikke bare bare å komme rett hjem....[8|] Er fremdeles sjokka over hvordan du ble behandlet....Helt utrolig!!  Er hun snill og grei????

jaaa hun er kjempesnill.. Heldigvis, hvis ikke hadde det vært tøft å reise rett hjem.. hun sover fremdeles 8 t ... får puppog sover 4 t til.. deeeeiilig!!! hvordan går det med deg da

Har heldigvis fått en snill en her og[:)] Går i pupping, soving og bæsjing. Alt i sjønneste orden[:D][:D] Men kunne godt ha sovet i 8 timer da.....[&:] Maks 4 timer mellom måltidene her.... Stor jente som trenger mye mat[:)]

Back
Topp