Andregangsfødende og over tid

curlyfox

Blir kjent med forumet
Min førstefødte ble født dagen etter termindato. Denne gangen har jeg kjent murringer og modningsrier i 1-2 uker før termin. I dag er jeg to dager over og er skikkelig utålmodig. Uææ... vet jo at det er best at babyen kommer når den vil, men syns det er så slitsomt å få sånne modningsrier uten noe mer. Skulle ikke liksom nummer to gjerne komme før?
 
Her er det sistemann (nr4) som har komme seinast, so er nok ikkje alltid sånn [emoji28]
 
Jeg er 4 gangs, hadde termin på torsdag, venter dessverre fortsatt :(
 
Min første ble født på menstermin, 4 dager før OUL-termin.
Nå som andregangs har jeg menstermin 30. juni, 4 dager før OUL-termin 4. juli! Så jeg er veldig spent og håper jeg rekker juni. En uke igjen :D
 
Min første ble født dagen før termin. Nr. 2 kom 9 dager over etter at jeg ble igangsatt på dag 7.... [emoji12]
 
Deprimerende å lese [emoji30] termin i dag og ingen baby eller tegn til baby her i gården..
 
Nr1.kom 2 dager over termin.

Nr2. Kom 4 dager over termin.

Nr3. Kom 15 dager over termin. (Satt i gang).

Nr4. Kom 7-8 dager over termin.

Nr5. Kom 8 dager over termin (satt i gang).

Nr6. Kom noen timer over termin 01.43 :D
 
Førstemann kom 4 dager etter termin, nestemann 5 dager etter termin. Så her blir det også spennende å se hvor "rask" denne er [emoji16]
 
Ble igangsatt 9 dager over med første, han kom natt til 10. dag.

Nå skal jeg igangsettes til uka, så slipper overtid denne gangen. Men begynner å bli sliten og lei, og har mye kynnere, ilninger og nedpress. Blæra mi får skikkelig gjennomgå for tiden! Lurer på hvordan det hadde blitt om jeg ikke skulle igangsettes men kroppen skulle bestemme selv denne gangen!
 
Back
Topp