Andreas er syk!

Kristin86

Glad i forumet
Han surver og øynene og nesa renner! [:(]
Bare sitte på armen og sove oppå meg! Stakkar liten... 39 i feber akkurat nå!

Stakkars liten![&o] Tenner på gang eller ordentlig syk tror du?
God bedring til Andreas[:)][:)]

Uff, får håpe han blir fort frisk igjen! Sander sender en bli-frisk-kos[:)]

Takk! [:)]
HS sier man ikke skal gi smertestillende så lenge man ikke vet hva det er, men jeg syns så synd på han! [&:]
Har ikke gitt noe da..

Det er vel isåfall for at man ikke skal utelukke diverse sykdommer uten å gå til legen først?
Synes man skal gi paracet etter skjønn jeg, over 39,5 i feber eller om du ser at barnet ditt har smerter. Det er vel ingen vits i at de har det vondt om det kan hjelpe med en paracet..
Jeg har gitt Sander paracet 2 ganger når han har vært forkjølet, litt feber, tann på vei og helt utafor.

Her å e d forkjølelse, men trur d e tannrelatert.. Ha villa gitt ein paracet før natta om æ va dæ trur æ, så går feber'n ne å han får sov ut litt.. Slitsomt å vårrå liten kropp når man e syk![&o]
God bedring iallefall!![;)]

ORIGINAL: sissel76

Uff da, god bedring til Andreas

ORIGINAL: Kristin86

HS sier man ikke skal gi smertestillende så lenge man ikke vet hva det er, men jeg syns så synd på han! [&:]
Har ikke gitt noe da..

hæ?? her har æ fått beskjed om å kan ji en febernedsettende hvis febern e høy, men hvis febern vara meir enn tre daga, så skal lege kontaktes...

ORIGINAL: Smukka

ORIGINAL: Kristin86

Har ikke gitt noe da..

hæ?? her har æ fått beskjed om å kan ji en febernedsettende hvis febern e høy, men hvis febern vara meir enn tre daga, så skal lege kontaktes...

samme her!

Back
Topp