Andre uten ligamentsmerter/murringer?

boyswillbeboys

Flørter med forumet
Er kvalm og uggen, veldig uren hud, og litt ømme bryst (det varierer).

Men har ikke hatt tegn til "voksesmerter", murringer eller ømhet siden uke 4-5. Er nå 7+1.

Blir bekymret mtp hva jeg har vært gjennom før!!
 
Der er vanlig å ha det mest i begynnelsen. Hadde det også bare i uke 4-5 med sånn typisk "mens"murringer.
 
Jeg er 8+5 nå, og har de samme symptomene som det du har :) Har ikke hatt stikkinger/murringer jeg heller siden uke 4-5. Helt normalt tror jeg! Men forstår bekymringene dine, har endel av de samme siden jeg opplevde MA i vår. Krysser fingrene for at det går hele veien for oss begge denne gangen! :)
 
Sist svangerskap hadde jeg sånne smerter frem til uke 13, husker jeg gikk rundt og var bekymret hele tiden for jeg innbilte meg at jeg var på vei til å spontanabortere hele tiden. Slitsomme 13 uker. Denne gangen har jeg ikke merket noe til noe smerter/murringer og må si det er litt avslappende. Men jeg har vært til ultralyd og sett hjerte slå og at alt står bra til. er i dag 7+6:) Tror du kan ta det medro og ikke bekymre deg så mye. Tror begge deler er ganske vanlig:)
 
er 7+4 og hadde disse murringene helt frem til uke 6, men nå kjenner jeg det ikke lengre. Er bare veldig kvalm og ømme bryster.
 
Back
Topp