Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ingen halvgammel mor! gratulerer med graviditeten og lykke tilSkulle gjerne vært yngre, blir 25 rett før mitt første barn! Alltid ville vært ferdig med barn innen 23 men sånn gikk det ikke, da jeg skulle være gift, ha fast jobb og eie først, noe jeg klarte, så derfor en i mine øyne halv gamel mor
Absolutt ingen halvgammel mor nei gratulerer!Skulle gjerne vært yngre, blir 25 rett før mitt første barn! Alltid ville vært ferdig med barn innen 23 men sånn gikk det ikke, da jeg skulle være gift, ha fast jobb og eie først, noe jeg klarte, så derfor en i mine øyne halv gamel mor
Tusen takk gratulerer til deg og! Så stas med søskenGratulerer så mye Er 23 år og venter nr 2. Fikk første da jeg var 19
Gratulerer! Ja, veldig trodde ikke vi var så mange.Jeg er 21 og gravid med nr 2 hyggelig at det var såpass mange
Ja, jeg og. Plutselig var vi en god gjeng kjempekoselig!Jeg følte meg veldig alene helt til denne tråden fikk litt oppmerksomhet