Andre unge gravide? :)

Kiara

Flørter med forumet
Hei :) Jeg er selv 20 år, og gravid i min 13 uke nå.
Var så heldig å fikk høre hjertelyd i dag, så nå er jeg kjempegira og vil dele dette med alle. Men vi har ikke fortalt det til så mange enda, så om det er noen andre her rundt min alder hadde det vært kjempekoselig å bli kjent :D

Jeg kan vel ikke betegnes som ung lengre, men jeg fylte 20 år rett før jeg ble mamma til min første prinsesse. Skulle bli 24 da jeg fikk min 2 prinsesse, og nå er jeg 26 og venter mitt tredje barn. Det jeg opplevde ved min første graviditet var at mange tenkte at jeg ikke skulle klare å ta meg av jenta mi. At jeg var for ung, og fikk mange rare blikk på t-banen om morgenen. Ikke bry dere om det. Stol på dere selv! Og om andre vil komme med råd, ta de imot, men bestem selv om dere vil ha nytte av de, for dere er mødrene, og dere vet best :)

Jeg blir 20 i november, er andregangsgravid, men mistet 18+2 sist. Veldig interessert i å bli litt mer kjent med folk på min egen alder som også venter barn :) Send meg gjerne en melding :)

Jeg er 21 og gravid i uke 13 nå :) Så gøy at du fikk høre hjertelyd! Var selv på ultralyd på tirsdag og var så gøy og se lille reka :D

Gratulerer alle sammen :D

Bare å sende en pm om noen vil prate, veldig gøy å bli kjent med andre gravide på samme alder. :)

Back
Topp