Andre ufrivillige morgenfugler?

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Var det samme i forrige svangerskap, og slik er det blitt nå. Våkner kl 0500 hver morgen.. Lys våken! Litt irriterende siden det blir ekstra lange dager med arbeid, barn og hus - er ikke akkurat mye tid til å ta en siesta midt på dag!
Begynner heldigvis på gradert svangerskapspenger neste uke og får redusert arbeidstid, det kjenner jeg blir bra for kropp og hode!

Jepp, jeg er "våken" rundt kl 6, men samtidig så trøtt at jeg ikke vet hvilket bein jeg skal stå på.. Og få ikke sove.. Jeg begynner også på gradert svangerskapspenger, og jubler høyt for det :D

Ja her også og jeg er ikke noe morgenfugl altså. Mannen er nesten redd å snakke med meg før klokka ti (alltid vært sånn). Men etter jeg har begynt å jobbe mindre så har også situasjonen blitt bedre. Jeg kan slappe av eller sove litt på ettermiddagen, så det går nesten greit å våkne tidlig tidlig:cool:

Fra mobil enhet

Var det samme i forrige svangerskap, og slik er det blitt nå. Våkner kl 0500 hver morgen.. Lys våken! Litt irriterende siden det blir ekstra lange dager med arbeid, barn og hus - er ikke akkurat mye tid til å ta en siesta midt på dag!
Begynner heldigvis på gradert svangerskapspenger neste uke og får redusert arbeidstid, det kjenner jeg blir bra for kropp og hode!

Som i forrige svangerskap, plages jeg veldig med nattesøvnen. Finner aldri noen gode liggestillinger, og om jeg så skulle gjøre det, er det som om kroppen på en måte sovner av slik at jeg må finne ny stiling igjen. Skikkelig irriterende, det resulterer bare i at jeg er ekstra trøtt og sover litt lengre om dagene:P

www.familielykke.blogg.no

Yupp, har våkna i 4-5tida i det siste, mest pga katten plutselig har fått det for seg at han skul ut i dei tider, og nekter å la meg være i fred før eg har slept han ut.. Og når eg blir vekt av han, so e det ei lita ei inni magen her som ogso våkner og tar heilt av :p

Søvnen min er helt forstyrra. Må opp på do 7 ganger hver natt. Og er jeg ikke tissetrengt, så holder kriblinger eller magesmerter meg våken. I tillegg til at man våkner jo hver gang man skal snu seg pga bekkensmertene.
Og ikke får jeg til å sove godt på dagen lenger heller. Gleder meg til å sovne av utmattelse når den lille kommer.. ;)

Back
Topp