Andre trimester!

Ja jeg jubler absolutt for 2 trimester :D❤ er 14+3 idag, merker jeg har mer energi men søvnen er blitt verre mtp drømmer og urolige ben:facepalm:

Gruer meg til leggkrampene, får sikkert det denne gangen også slik som sist! :arghh:

Ja jeg jubler absolutt for 2 trimester :D❤ er 14+3 idag, merker jeg har mer energi men søvnen er blitt verre mtp drømmer og urolige ben:facepalm:

Gruer meg til leggkrampene, får sikkert det denne gangen også slik som sist! :arghh:

Her har urolige bein allerede startet! Leggkramper var jeg også veldig plaget med fra 2 trimester forrige svangerskap. Er jo så vondt, særlig om natta:shifty: Var det noe som gjorde det bedre for deg?

Her har urolige bein allerede startet! Leggkramper var jeg også veldig plaget med fra 2 trimester forrige svangerskap. Er jo så vondt, særlig om natta:shifty: Var det noe som gjorde det bedre for deg?
Ja, akkurat samme her.

Forrige svangerskap våkna jeg av leggkramper på natta, helt jæ**** vondt..

Husker det hjelp å få legg massasje rett før jeg la meg forrige gang. Fikk jrampene uansett men de var mildere.

Dette slet jeg også veldig med !! Startet med å ta magnesium - og det funket :D

Hurra for andre trimester! Den ugne følelsen jeg har hatt i flere måneder er nå borte og jeg var faktisk på trening i dag, styrke for første gang på mange måneder. Håper dette blir de gyldne uker:dance008

Det sier igrunn ganske mye. Og jeg lurer på hvorfor man frivillig gjør dette flere ganger. Belønningen må jo faktisk være sykt stor! (Føles enda urealistisk at jeg venter et barn, akkurat nå oppleves bare de negative sidene...)

Har en venninne som har 3 barn, hun prater om at hun savner å være gravud?! Altwå what?? Den ser jeg ikke.:bag:
Jeg hadde et sykt greit svangerskap sist. Merket egentlig ikke at jeg var gravid utover at magen ble større. Fødselen var ikke like vellykket, men et par døgn med helvete har jeg tenkt hele tiden at jeg skal overleve :p

Det sier igrunn ganske mye. Og jeg lurer på hvorfor man frivillig gjør dette flere ganger. Belønningen må jo faktisk være sykt stor! (Føles enda urealistisk at jeg venter et barn, akkurat nå oppleves bare de negative sidene...)

Har en venninne som har 3 barn, hun prater om at hun savner å være gravud?! Altwå what?? Den ser jeg ikke.:bag:

Sniker fra Juni.
3 trimester var helt problemfritt for meg. Ikke hoven noe sted, jobbet 100%. Gikk 8 km i fjellet dagen før baby kom.
:)

Skjønner at det fins null protokoll på å være gravid. Alt virker jo helt tilfeldig :hilarious::woot:
Tror du trygt kan si at både svangerskap og fødsel, for ikke å snakke om tida etter, er så individuell som at alle vi her inne er ulike. Så mitt tips til deg er å ta med deg de gode historiene og la de som ikke har hatt det så greit være en del av de andres opplevelser. Dessverre er det ofte sånn at alt enten er så innmari bra eller innmari drit. Føler iallfall at det er sjeldent en høre om en middelveg. Og når det kommer til fødsler, husk at andres opplevelser ikke er din. Du kan forberede deg så mye som du bare vil, men når den er i gang, da først vil du oppdage hvordan akkurat din fødsel kommer til å bli. Det som er 100 % sikkert er at det er en opplevelse du aldri kommer til å glemme, og du vil føle seg som dronninga av alt. For det er helt sykt hva denne kroppen vi har får til - og ikke minst klarer å skape!!! Det er bare å glede seg til juli <3

Back
Topp