Hehe ja det finnes nok hundrevis av meninger der bare om jerntilskuddDen har jeg også prøvd. Men klarte ikke smaken. Synes flytende jern er bedre da.
Hmm.. rart at det skal være bortkastet.. Men, har hørt om mange rare meninger fra jordmødre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det finnes nok hundrevis av meninger der bare om jerntilskuddDen har jeg også prøvd. Men klarte ikke smaken. Synes flytende jern er bedre da.
Hmm.. rart at det skal være bortkastet.. Men, har hørt om mange rare meninger fra jordmødre..
Takk for tips. Så bra det finnes alternativer! De hadde bare niferex og ferromax på der apoteket jeg var innom...
Jeg fikk beskjed om det samme! Syns også d va rart, men det e vel en grunn til det? Jeg er også sliten nå 17 uker på vei, men er vel pga lavt jernDet er et veldig godt spørsmål, fikk beskjed om å begynne i uke 18. Men skjønner virkerlig ikke hvorfor egentlig
Hei.
Jeg er nå i uke 18, og er mer sliten enn noengang. Alt er jo et ork, må tvinge meg til nesten al fordi jeg er så sliten. Og føler ikke jeg får ny energi av å hvile heller. Trodde man ble i bedre form andre trimester, men jeg har blitt dårligere, bortsett fra at kvalmen har avtatt. Er det flere som har det sånn? Jeg lurer jo på om det er normalt. Jeg var i bra form andre trimester i de andre svangerskapene mine. Men nå må jeg jo kanskje legge til at det er 15 år siden sist, og jeg er 41 år nå.
Kan jo være det er en grunn, men legen nevnte aldri hvorforJeg fikk beskjed om det samme! Syns også d va rart, men det e vel en grunn til det? Jeg er også sliten nå 17 uker på vei, men er vel pga lavt jern