Andre trimester og mer sliten

Den har jeg også prøvd. Men klarte ikke smaken. Synes flytende jern er bedre da.
Hmm.. rart at det skal være bortkastet.. Men, har hørt om mange rare meninger fra jordmødre..
Hehe ja det finnes nok hundrevis av meninger der bare om jerntilskudd:laughing002

Det er et veldig godt spørsmål, fikk beskjed om å begynne i uke 18. Men skjønner virkerlig ikke hvorfor egentlig
Jeg fikk beskjed om det samme! Syns også d va rart, men det e vel en grunn til det? Jeg er også sliten nå 17 uker på vei, men er vel pga lavt jern :)

Hei.

Jeg er nå i uke 18, og er mer sliten enn noengang. Alt er jo et ork, må tvinge meg til nesten al fordi jeg er så sliten. Og føler ikke jeg får ny energi av å hvile heller. Trodde man ble i bedre form andre trimester, men jeg har blitt dårligere, bortsett fra at kvalmen har avtatt. Er det flere som har det sånn? Jeg lurer jo på om det er normalt. Jeg var i bra form andre trimester i de andre svangerskapene mine. Men nå må jeg jo kanskje legge til at det er 15 år siden sist, og jeg er 41 år nå.

Takk for at du deler, du er ikke alene. Jeg er 17+2 og føler kroppen min har kapitulert helt. Null energi. Måtte til legen å be om sykemelding i dag da de ikke klarer tilpasse oppgavene på jobb. Stress hjelper ikke på. Legen sa «det er vanlig å være sliten når man er gravid» så følte jeg måtte forsvare hvorfor jeg ikke klarer jobbe 100%... Men unnskyld meg så mye vi skal tåle når vi tross alt bærer frem et barn. Synes vi fortjener litt mer omtanke og forståelse fra folk rundt! Håper du føler deg bedre :)

Jeg tar også Ferro-retard. De er 100mg.
Jeg har fått beskjed om å ta 40mg daglig. Derfor tar jeg det kun 3 dager i uka. I og med at de er depottablett som slipper ut litt og litt er de også mildere for magen.
Har ikke hatt trøbbel med magen når jeg følger det regimet:)

Back
Topp