Andre trøtte her?

Føler meg konstant trøtt og uopplagt, hehe. Men har fått fast døgnrytme nå da, det er ganske deilig med det hele

Jeg er kjempetrøtt også. Eneste symptom jeg har, så får vel være glad til:-)

Jeg er så trøtt! Vil bare sove hele tiden. Kan ikke huske at jeg var så trøtt sist gang.

Jeg er totalt zombie om dagen selv. Legger meg 2-3 timer tidligere enn vanlig, men er bare helt utslitt hvert minutt av døgnet:hilarious:

Sovner etter jobb hveeer dag, idag tok minstegutten meg i å snorke høyt :hilarious:

Jeg er også kjempetrøtt! Sliter med konsentrasjonen på jobb, men så glad for hjemmekontor - jeg har jobbet noen dager fra sofaen, og legger meg ned i pauser.
Men det paradoksale er jo at jeg våkner på natten og våkner mye tidligere enn før - noen som kan forklare det?:sleep011

Søvnkvaliteten er dårligere enn normalt. Våkner lett av lyder eller når sambo snur seg om natta og sliter med å sovne igjen.
På kvelden er jeg mye kvalm som gjør at jeg sliter med å sovne på kvelden..
Derfor krever det stort sett at jeg må ha en lur ila dagen, hvertfall en hvil♥️

Sovner hver kveld på sofaen en time, i dag nærmere to. Men sliter med innsovning på kvelden og våkner ofte tidlig fordi jeg må tisse.

Jeg er også kjempetrøtt! Sliter med konsentrasjonen på jobb, men så glad for hjemmekontor - jeg har jobbet noen dager fra sofaen, og legger meg ned i pauser.
Men det paradoksale er jo at jeg våkner på natten og våkner mye tidligere enn før - noen som kan forklare det?:sleep011

Har det heelt likt! Minus hjemmekontoret, kjenner det hadde gjort seg nå om dagen og kunne slappet litt av i pauser.

Jeg er også kjempetrøtt og utslitt hele tiden, selv om jeg sover mye. Har hatt lav hb tidligere, så er spent på første kontroll, om det er det kan være grunnen. Uansett, så er det litt betryggende å lese at jeg ikke er den eneste :smiley-ashamed004

keg også er kjempe trett! sovner og sover hele dagen om jeg kan. spesielt om jeg ligger inntill mannen, d følew ekstra trygt og godt. vil bare sove til sommeren kommer :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012

Back
Topp