andre som..

_my_

Elsker forumet
... vil sove hele tiden? vil sove masse jeg! jeg blir også helt monster i humøret hvis ikke jeg får meg en time midt på dagen! blir gaaaal!!!

noen tips til å få litt mer energi?

ja kjenner meg veldig igjen der..så jeg gleder meg faktisk litt til Emil skal begynne i  bhg til høsten. Jeg var både dårlig og trøtt hele sist svangerskap etter de første 3mnd, hvor jeg stort sett kun var kvalm..[8D]
Har ikke så mange gode råd.. jeg for min del ble sykemeldt fordi jeg var tappet for krefter.sov minst 12-16 timer i døgnet. Håper det går over snart[:D]

føler jeg ikke gjør annet enn å sove[:D] men men det går over snart får jeg håpe!

krysse fingrene for deg for i morgen jeg!! masse lykke til!

ORIGINAL: _my_

føler jeg ikke gjør annet enn å sove[:D] men men det går over snart får jeg håpe!

krysse fingrene for deg for i morgen jeg!! masse lykke til!

Tusen takk for det[:D]Gruer meg masse nå etter å ha lest om flere som har hatt MA med like symptomer som meg[&:] meeeen satser på at alt er bra[:D]

*grøss*  ja,hadde vært ganske redd jeg og!

men jeg tror nok den lille i magen kjemper og vokser jeg!

XXXXXXXXXXXXkrysseXXXXXXXXXXXXXXX

ORIGINAL: _my_

... vil sove hele tiden? vil sove masse jeg! jeg blir også helt monster i humøret hvis ikke jeg får meg en time midt på dagen! blir gaaaal!!!

noen tips til å få litt mer energi?

Jeg kunne godt sovet 24 timer i døgnet jeg...hehe...er jo så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....[&:]

Jeg kunne godt sovet 24 timer i døgnet jeg...hehe...er jo så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....[&:]

Sign!!!!  

Jaaa... Er oxå kjempe trøtt...
Meeen det går jo ikke riktigt, må jo bare holde meg våken...
Har jo en liten en på 7 månader, så det er ikke bare, bare å sove liksom [;)]
Men det går seg til....! Gleder meg til kvalmen går over ihf [:)]

uffda[&:] enten eller her inne[;)]

Ja kunne godt tenke meg å sovet på dagtid ja.....men det går ikke med en på 9 mnd[;)]
Kan faktisk ikke huske at jeg var så trøtt i begynnelsen på sist sv.skap.

Back
Topp