Andre som...

Emmy3

Glad i forumet
..irriterer seg over at mange folk snakker om at 'pappaen skal være barnevakt' når far er aleine med ungen?!
Hallooooo...en far er IKKE barnevakt for sitt eget barn! Det er da like naturlig at pappaen er aleine med sitt barn som at mammaen er det, det er ikke en 'jobb' liksom!
Blir litt irritert når noen sier sånn kjenner jeg! Vi er da i år 2010 [8D]

jaa, er jo ikke en "jobb" for en som er far som har sin egen barn aleine!
Blir provosert når de kaller d barnevakt, har fått slengt den i trynet jeg, når min samboer hadde barnet våres mens jeg var på butikken, da sa ei venninne "er pappa`n barnevakt" [:@][:@][:@][:@]

skal innrømme at eg ikkje tenkte over det før ei dame skreiv om det i ein tråd..

sambuaren hennas prata i tlf med ein kompis og ville ha han med ut.. så hadde kompisen sagt noko om at han skulle vere barnevakt.. så sa sambuaren til ho som skreiv: DUDE, du sitter ikkje barnevakt for dine eigne barn, det heiter å vere far

men skulle noken spørre meg om JR er barnevakt kjem eg berre til å svare at nei, han er heime med sønnen!:)

Det har alltid irritert meg!!! De er for faen faren til barnet!!!! Og de er IKKE barnevakt for sin egen unge!!!
Helsikken det hr irritert meg i alle år.. [:@][:@][:@]

ORIGINAL: anne marit

Irriterer meg grønn[:@][:@][:@]
Han er da f'n meg ikke barnevakt,da er jeg fulltids nanny isåfall[8D]

Bra sagt!![;)]

Helt enig med dere.

Samme her, irriterende!!! [:@] Det blir for dumt!

ORIGINAL: Trone

Det har alltid irritert meg!!! De er for faen faren til barnet!!!! Og de er IKKE barnevakt for sin egen unge!!!
Helsikken det hr irritert meg i alle år.. [:@][:@][:@]

Eeeeeniiig!!

signere denna eg hehehehe

ORIGINAL: karmøy

signere denna eg hehehehe

samme her!!  [:@][:@]

Word!
Utrolig feil og kalle det det. Er det bare mamman som er forelder liksom?
Nei,vettu hva, det syns jeg blir for dumt ja!

Pappan er da ikke barnevakt[:'(][:@]

Det er litt teit å si det sånn.. Men hva skal man si ? :P Er ikke alltid det passer med "han er hjemme med ungen" :P

Helledussen. Barnevakt for sin egen unge liksom.. Og hvis jeg dukker opp noen plass uten gutten, så begynner folk å lure på hvor jeg har gjort av ham.. Eh.. Hjemme?? Med faren? MÅ babyen min liksom henge på meg HELE tiden? Blir det barnevakt med engang jeg ikke er sammen med baby?

Folk er rare.. Men skal ikke se vekk ifra at jeg har sagt sånn selv tidligere da..

Back
Topp