Andre som sliter med dårlig matlyst?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg får omtrent ikke i meg mat, kun noen tørre kjeks og litt middagsmat. Jeg er ikke så kvalm enda at jeg kaster opp, men er uggen i formen, svimmel og brekker meg når jeg prøver å spise. Andre som har det på samme måte? Er jo redd for at jeg ikke får i meg nok næring, har siden jeg ble gravid gått ned 2 kg.

Jeg har heller ikke særlig matlyst..er kvalm hele tiden, men i dag kun på morgenen. Har ingen cravings. Ingen matlyst. Ikke lyst på noe å drikke heller. Mannen lagde boller til meg og jentene i morgen tidlig.. jeg holdt på å pjuke. Merket med tanken at det hadde jeg IKKE lyst på!

klarer kanskje spise noe en gang iløpet av dagen pga kvalme. gått ned noen kg jeg og, men bekymrer meg ikke enda. sist svangerskap gikk jeg ned 6 kg i starten, og la ikke på meg før jeg var 7 mnd på vei.

Jeg er kjempe kvalm, og kaster litt opp på morgenene men da helst på tom mage -.- har null matlyst å prøver å få inn litt mat om dagene, men det blir bare smått. Har ikke holdt øye på kiloene :p idag har jeg til nå spist 1 ritz kjeks og etter kl 12 skulle samboeren være kjekk å kjøpe ferdig smurt mykt horn til meg.. fikk i meg to bit (sjokomelken gikk rett ned da) og sliter enda med det -.-

Kan være lurt å få i seg drikke med litt kalorier om det går :)

Har spist 1,5 brødskive i dag og noen ritz.. Kvalmen ødelegger helt matlysten og jeg må innrømme at nå spiser jeg det jeg har lyst på! :)

Samme her, ikke så veldig kvalm, mest uggen og dårlig matlyst. Pluss at jeg fryser og er tørst :-)

Back
Topp