Andre som sliter med å komme inn?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Kommer ikke inn på app'en, der står det bare at brukernavnet ikke fins.
Kommer ikke inn på babyverden.no på PC, men kommer inn hvis jeg bruker direktelink til forumet.
Merkelig....?!

Jeg bruker appen nå iallefall :) Ikke opplevd noe rart..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg kommer inn på app, men sliter med at den fryser og så blir jeg kastet ut

05.01.2015 <3

Kommer inn på appen, men sliter også med at den fryser og blir kastet ut..

Termin: 6.januar 2015❤️

Å slet med det hver gang de har oppdateringer. Prøv å slett appen og last den opp igjen. Funker ikke det, send en mail til admin/mod

dette skjer når jeg går på www.babyverden.no uansett om det er fra nettbrett eller pc. Hva med dete?

Page could not be loaded
The link you specified does not work. This may either be the result of temporary maintenance or an incorrect link.

Jeg kommer inn :/

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Hei.
Hvilken app er det snakk om her? Gjelder det forum appen eller babyverden appen?

Mht. de som ikke kom inn på websiden - så hadde vi, og til dels har vi, litt problem med den ene serveren.. det medfører at eneklete ikke vil få vist websiden vår. Vi jobber alt vi kan med å få løst den saken...

Hei.
Hvilken app er det snakk om her? Gjelder det forum appen eller babyverden appen?

Mht. de som ikke kom inn på websiden - så hadde vi, og til dels har vi, litt problem med den ene serveren.. det medfører at eneklete ikke vil få vist websiden vår. Vi jobber alt vi kan med å få løst den saken...
Forum appen

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Forum appen. Sliter også med at jeg ikke får sett f eks terminlisten, selv om den er oppdatert, så blir den ikke oppdatert på appen min. Gjelder både tlf og ipad

05.01.2015 <3

Back
Topp