Andre som opplever sammsoving slik?

Hahaha. Ja jeg har en meter lang makk som kommer inn midt på natta her:p lillebror er også veldig lite sånn foreløpig;)
 
Hahaha! :D
Ja her har vi noe å glede oss til!
 
Kjenner meg godt igjen der ja, storebror tok god plass i dobbeltsengen selv når det kun var meg og han.
 
Hihi ja, bilde nr 1 og snøengel er normalt her... Lillemor spreller mye
 
Snøengel her!
Men forstår ikke hvorfor alle de på bildene ligger med ryggen til baby. Må ligge med kroppen mot baby jeg.. Ellers føler det helt feil.
 
Snøengel her!
Men forstår ikke hvorfor alle de på bildene ligger med ryggen til baby. Må ligge med kroppen mot baby jeg.. Ellers føler det helt feil.
Med en toddler får du bleierumpe i ansiktet om du ligger mot baby :p
 
Med en toddler får du bleierumpe i ansiktet om du ligger mot baby :p
Samsove med snuppa til hu var over 2 år (alene med henne og hadde kun et soverom :p) så har god erfaring med bleierumpe i fleisen hehe men føles allikevel litt feil å snu ryggen til.
 
Snøengel her!
Men forstår ikke hvorfor alle de på bildene ligger med ryggen til baby. Må ligge med kroppen mot baby jeg.. Ellers føler det helt feil.
Jeg ender opp med å gjøre det i blant, når arm og kropp verker etter å ha ligget mot babyen og blitt presset oppover og utover litt etter litt. Da lirker jeg til slutt vekk armen min og legger meg helt rundt. Hvis det er igjen noe plass til å gjøre det. ;)
 
Back
Topp