ORIGINAL: *Sperminator*
Kjenner ingen kløe enda, da jeg fortsatt tviler litt på at jeg faktisk er gravid (siden jeg har null symptomer)...[;)]
Men når den tid kommer, så kommer jeg nok til å kjenne litt kløe. Bruker vanlig bleie jeg, syns det er nok arbeid, men tøffe dere som bruker tøybleier...[:)]
Eh... når jeg hørte hvor mange lekkasjer venninna mi hadde med papir, så synes jeg tøy er lite arbeid... For å ikke snakke om de vanvittige historiene med bæsjelekkasjer opp til nakken - eller hele ungen dekket av bæsj :p *Grøss*
Det minner meg om ei anna ei på et anna terminforum som driver og skifter hele sengetøy, laken og alt hver natt, fordi ungen tisser ut hele senga.. (Og folk synes vi er 'gærne' som må vaske på tøybleier? - bedre med 1 bleie fra natten, enn dyne + sengetøy + laken og gud veit...;)
Jeg mener - herregu! [8D] Hva slags bleier er det som produseres?? Og folk bruker dette frivillig?? Men - nå er det jo ikke alle som har så mye problemer da.
Vi har aldri vært i nærheten av å oppleve sånne ting med tøybleier. Jeg slipper å gå ut med søppel (hater søppel å gå ut med søppel - mye kortere vei til vaskemaskina) og så lukter de mindre!! - også er de vanvittig tøffe!! [:D]
Dagens reklame fra meg [:D]