Andre som kjenner det klør i shoppingfingrene?

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjenner ingen kløe enda, da jeg fortsatt tviler litt på at jeg faktisk er gravid (siden jeg har null symptomer)...[;)]

Men når den tid kommer, så kommer jeg nok til å kjenne litt kløe. Bruker vanlig bleie jeg, syns det er nok arbeid, men tøffe dere som bruker tøybleier...[:)]

Eh... når jeg hørte hvor mange lekkasjer venninna mi hadde med papir, så synes jeg tøy er lite arbeid... For å ikke snakke om de vanvittige historiene med bæsjelekkasjer opp til nakken - eller hele ungen dekket av bæsj :p *Grøss*

Det minner meg om ei anna ei på et anna terminforum som driver og skifter hele sengetøy, laken og alt hver natt, fordi ungen tisser ut hele senga.. (Og folk synes vi er 'gærne' som må vaske på tøybleier? - bedre med 1 bleie fra natten, enn dyne + sengetøy + laken og gud veit...;)

Jeg mener - herregu! [8D] Hva slags bleier er det som produseres?? Og folk bruker dette frivillig?? Men - nå er det jo ikke alle som har så mye problemer da.

Vi har aldri vært i nærheten av å oppleve sånne ting med tøybleier. Jeg slipper å gå ut med søppel (hater søppel å gå ut med søppel - mye kortere vei til vaskemaskina) og så lukter de mindre!! - også er de vanvittig tøffe!! [:D]

Dagens reklame fra meg [:D]

De der var jo ekstra søte da!

Ja, min bror hadde også problem med at senga ble våt fordi ungen tissa ut bleien hver natt. Jeg tenkte "ta nå ei lanolinisert ullbuske over da vel...", men de byttet bleiemerke og gikk opp en strl eller noe sånn...

Med meg klør det mer etter å lage til hjemme! Lage til på badet med stellebord osv.. hehe :) Jeg begynner vel å bygge rede ;) 

Jeg klør etter å begynne å strikke....

Men jeg aner ikke hvilken farge på babyteppet, og om det blir kjole eller ikke, så.... jeg venter litt...

Vi HAR stellebord på badet og sånn da...

ORIGINAL: therese*

ORIGINAL: Alvani

Ja vi har også mye fra nr.1 men jeg ble først ullomanfrelst når tulla runda 13mndr.. så har ikke så mye nyfødt ull..

ORIGINAL: therese*

Hehe... Nå har vi det meste av tstyr fra nr 1 da [:)] Men klør ikke så ille mye i fingrene enda nei [:D] Blir nok noe annet etter den ordinære ul. Hvis vi får vite kjønnet da- fikk nemlig ikke det sist[:D]

hmm nei det har egentlig ikke jeg heller [8D] Vi har ikke brukt så mye ull vi for Thea er aptopiker og har reagert veldig på ull. Så da må jeg vel kanksje skaffe noe ull til lille spire om ikke han reagerer på samme måte som storesøs [8D][:D][:D][:D]

sånn er min gutt og.... når jeg har forlalt folk at han ikke tåler ull... så ser de helt dumt på meg.... er nå ikke helt sånn... wow ull-dame jeg da.... så... kler på de bomull... funker fiiint og fleece...

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjenner ingen kløe enda, da jeg fortsatt tviler litt på at jeg faktisk er gravid (siden jeg har null symptomer)...[;)]

Men når den tid kommer, så kommer jeg nok til å kjenne litt kløe. Bruker vanlig bleie jeg, syns det er nok arbeid, men tøffe dere som bruker tøybleier...[:)]

Eh... når jeg hørte hvor mange lekkasjer venninna mi hadde med papir, så synes jeg tøy er lite arbeid... For å ikke snakke om de vanvittige historiene med bæsjelekkasjer opp til nakken - eller hele ungen dekket av bæsj :p *Grøss*

Det minner meg om ei anna ei på et anna terminforum som driver og skifter hele sengetøy, laken og alt hver natt, fordi ungen tisser ut hele senga.. (Og folk synes vi er 'gærne' som må vaske på tøybleier? - bedre med 1 bleie fra natten, enn dyne + sengetøy + laken og gud veit...;)

Jeg mener - herregu! [8D] Hva slags bleier er det som produseres?? Og folk bruker dette frivillig?? Men - nå er det jo ikke alle som har så mye problemer da.

Vi har aldri vært i nærheten av å oppleve sånne ting med tøybleier. Jeg slipper å gå ut med søppel (hater søppel å gå ut med søppel - mye kortere vei til vaskemaskina) og så lukter de mindre!! - også er de vanvittig tøffe!! [:D]

Dagens reklame fra meg [:D]

vi har ikke hatt verken lekasjer eller noe m vanlige bleier vi.... og er kjempe fornøyd med vanlige bleier [:)]

Det er jo helt opp til dere å bruke papirbleier (jeg nekter å kalle det "vanlige bleier", disse papir og plastgreiene er nok det vanligste i bruk nå, men er en nymotens oppfinnelse som for meg ikke er "vanlig")

La oss nå ikke gjøre dette til en krangel om papir eller tøy (jeg husker med gru det hormonkoket vi hadde på mitt forrige terminforum da dette kom opp. de som brukte papir kokte over av raseri når den reklamefinansierte "rapporten" de siterte ble kritisert for manglende kildekritikk, og nektet å godta uavhengig forskning, men tøybrukerene nok ble litt ivrige i sin "misjon"...) Alle får ta de valg de mener er best for sin familie. Det må vel være greit å informere om alternativer, men respektere andres valg?

ORIGINAL: *Stella*

Det er jo helt opp til dere å bruke papirbleier (jeg nekter å kalle det "vanlige bleier", disse papir og plastgreiene er nok det vanligste i bruk nå, men er en nymotens oppfinnelse som for meg ikke er "vanlig")

La oss nå ikke gjøre dette til en krangel om papir eller tøy (jeg husker med gru det hormonkoket vi hadde på mitt forrige terminforum da dette kom opp. de som brukte papir kokte over av raseri når den reklamefinansierte "rapporten" de siterte ble kritisert for manglende kildekritikk, og nektet å godta uavhengig forskning, men tøybrukerene nok ble litt ivrige i sin "misjon"...) Alle får ta de valg de mener er best for sin familie. Det må vel være greit å informere om alternativer, men respektere andres valg?

Hihi, jeg må bare le... men er ikke noe morsomt når det foregår nei.. [;)]

Klør litt her ja, men som mange andre vil jeg vente til UL. Den største shoppinga kommer nok når jeg får vite kjønn.

Ser litt på barnevogner og slikt for å orientere meg og finne ut hva som er best for mitt behov, men selve innkjøpet venter jeg med.

ORIGINAL: *Stella*

Hihi, jeg må bare le... men er ikke noe morsomt når det foregår nei.. [;)]

Når det pågikk var nå en ting, men det varte så lenge i "uhyggen etterpå". Mye grums.
Vel, jeg følte i alle fall det, men jeg droppa jo hele forumet grunnet for mange slike "grumseomganger" jeg da, selv om de fleste andre sa det var et hyggelig og sammensveiset forum. Var vel jeg som ikke ble innsveiset godt nok... Jeg er litt sånn...

Klør og klør...nei egentlig ikke[:D]
Har stellebord på badet, loftet fult av babyutstyr. Så vi må vel egentlig kanskje kjøpe en ekstra sprinkelseng og ei dyne[:)]
Så får vi nu se hva vi får gutt eller jente...må vel kjøpe litt av di minte str i klær. Lillebror i huset tåler heller ikke ull, så vi har masse ullting som han aldri kunne ha brukt[:)] 
har ei venninne som har ei jente på 6mnd, så regne vi skal rane dem for vugga, bilstolen + basen, lekegrinden, flaskekokeren, brystpumpe og litt gravide klær[8D]
Jeg gleder å fortelle det til hun i dag[:D]

Jeg har en 9 mnd gammel svigerinne. Og en 4 mnd gammel nevø. Uansett om jeg får jente eller gutt kan vi arve/låne klær. Utstyr har vi fra forrigemann. Utenom søskenvogn. Men ejg vil jo ha litt nytt til babyen, strikke litt til ham/henne... gleder meg...

klør ikke så veldig enda nei[:)]
men det kommer nok[;)]

gleder meg mer til å gjøre istand rommet til lillesøster eller bror jeg. [8D]

Back
Topp