Andre som kjenner det klør i shoppingfingrene?

Alvani

Forelsket i forumet
Jeg kjøpte jo et bæresjal før jeg ble gravid..

Men det var fordi de hadde binana bambus sjal på salg, og akkurat den typen skulle selge ut. Gleder meg såååååååå til å ta det i bruk :D Vil få til sjalbæring denne gangen.. Også sikler jeg litt på ny meitai.. men har mest lyst på en i cord... så får se hva jeg ramler over..

Synes det er så kjekt at jeg får februar baby, for da kan jeg hamstre ull! Er så mye nydelig ull ute og går <3. Prøver å vente litt med å hamstre.... tenkte å vente til vi vet kjønnet...

Er det andre tøybleiebrukere her da? Kjenner jeg er fristet til å hamstre noen newborn.. men samtidig så var jo tulla 4,8kg så spørs om det egentlig er vits.... tipper onesizene vi bruker på tulla passer like fint på nyfødt hvis jeg får like stor unge denne gangen... [;)]

He, he[:D] Det klør ikke i shoppingfingrene mine enda, men etter ordinær ul tenker jeg trangen melder seg mer og mer[:D]

nei klør lite her og foreløpig :p

men kjenner at jeg gleder meg til jeg kan begynne å shoppe diverse ting :P

blir nok ikke før jeg vet kjønnet hvertfall

Hehe... Nå har vi det meste av tstyr fra nr 1 da [:)] Men klør ikke så ille mye i fingrene enda nei [:D] Blir nok noe annet etter den ordinære ul. Hvis vi får vite kjønnet da- fikk nemlig ikke det sist[:D]

Ja vi har også mye fra nr.1 men jeg ble først ullomanfrelst når tulla runda 13mndr.. så har ikke så mye nyfødt ull..

ORIGINAL: therese*

Hehe... Nå har vi det meste av tstyr fra nr 1 da [:)] Men klør ikke så ille mye i fingrene enda nei [:D] Blir nok noe annet etter den ordinære ul. Hvis vi får vite kjønnet da- fikk nemlig ikke det sist[:D]

ORIGINAL: Alvani

Ja vi har også mye fra nr.1 men jeg ble først ullomanfrelst når tulla runda 13mndr.. så har ikke så mye nyfødt ull..

ORIGINAL: therese*

hmm nei det har egentlig ikke jeg heller [8D] Vi har ikke brukt så mye ull vi for Thea er aptopiker og har reagert veldig på ull. Så da må jeg vel kanksje skaffe noe ull til lille spire om ikke han reagerer på samme måte som storesøs [8D][:D][:D][:D]

Klør ikke så mye enda, oppdaga det i dag.
Vi har jo det meste av store ting fra før, men med augustgutt fra før er det litt sesongkonflikt i nyfødklærene, kan man si. Men jeg har en nevø som fyller et år i februar, tipper vi får låne nyfødtull derfra (de har fått låne babytøy av oss, men i hadde altså ikke så mye miniull...)

Dersom dette er ei jente, må vi jo ha litt rosa, og litt kjoler og sånn, men det vet vi jo ikke enda.

Det klør egentlig mest i strikkefingrene, men jeg vet ikke om babyteppet skal være halvt naturhvitt/halvt rosa, eller naturhvitt/blått. Jeg vet ikke om jeg kan strikke kjole. Jeg vet ikke helt, hentesettet til knerten inneholdt en blå strikket body, den funker ikke til jente, da må jeg ha noe rosa... og med vinterbaby litt mer varmt... hmm...

Har ikkje handla noe enda, men sitter ofte å titter inn på nettet om eg finner noe eg liker[:D] 

Har det meste etter storesøster, så det vi trenger er vogn! også dersom det er gutt, så blir det handla gutteklær og nye sengeklær og divere småting, men det tar eg på sikt.

Blir nok ikkje kjøpt noe før slutten av januar tror eg, då vi ikkje har plass til å oppbevare ting. Flytter i nytt hus i dei tider, så da passer det fint å kjøpe det da!

så det spørst om eg klarer å vente da, men innkjøpa mine! Sist gang tok eg helt av![8|][X(][:D] Babyen rakk jo knapt å bruke alle klærne[&:] Fekk så mye i gaver også.

har såå lyst til å shoppe, men vil prøve å vente littegrann til ;)

Forresten, ja, vi bruker tøybleier, så jeg klør litt etter nyfødtbleier, men egentlig har vi jo brettebleiene. Onesize-bleiene brukte vi også fra fødselen, men de bruker han jo enda...

Litt tidlig for min del med å begynne å handle inn. Vil nå første se at alt står bra til. Så dukker vel shopping lysten opp etterhvert [:)]

ORIGINAL: *Stella*

Forresten, ja, vi bruker tøybleier, så jeg klør litt etter nyfødtbleier, men egentlig har vi jo brettebleiene. Onesize-bleiene brukte vi også fra fødselen, men de bruker han jo enda...

Så artig at det er flere tb-brukere her [:D]

Brettebleier har jeg alltid holdt meg langt unna..

Men funderer på om jeg skal satse på disse, de er sååååååå hærlige <3 http://www.megaroosdesigns.com/?p=1155

Men jeg tar med knapper.. sliter med å få de til med snappi..

Vanlige formsydde med snappi går greit. Men Megarooes med snappi..... complicated...

Men nå har jeg ganske mye jentete bleier.. så må vel avvente med å shoppe i tilfelle vi får gutt.. selv om mtp buksene mine begynner å bli for små, så har jeg fått jentefeeling..

Vi har mest kjønnsnøytrale bleier da...
Litt guttete.

Og jeg fikk jentefølelse i det streken kom frem...

Litt guttete.

Morsomt!! Jeg hadde ingen følelse i utgangspunktet, men har murret litt mot jente.. men jeg stoler ikke på magefølelsen min enda... er så tidlig..

Åh *Stella*, er det deg!!! Vi henger jo på 2 andre forum sammen!! Så gøy!!! [:D][:D] Kjente deg ikke igjen før nå...

Jeg husker jeg leste den lange tråden din når du satt og strikket og ventet på at Harald skulle komme... [:D] Så morsomt!! [:D]
Men jeg er hysjhysj på andre forum foreløpig.. [;)]

så lenge jeg holder meg unna fristelser går det greit, skal kjøpe etter ul :):):):

ORIGINAL: Alvani

Litt guttete.

Morsomt!! Jeg hadde ingen følelse i utgangspunktet, men har murret litt mot jente.. men jeg stoler ikke på magefølelsen min enda... er så tidlig..

Åh *Stella*, er det deg!!! Vi henger jo på 2 andre forum sammen!! Så gøy!!! [:D][:D] Kjente deg ikke igjen før nå...

Jeg husker jeg leste den lange tråden din når du satt og strikket og ventet på at Harald skulle komme... [:D] Så morsomt!! [:D]
Men jeg er hysjhysj på andre forum foreløpig.. [;)]

Jeg er hysjhysj jeg også... utenfor forumverden. (vil gjerne få fortelle mamma det selv, for å si det sånn...)

Kjenner ingen kløe enda, da jeg fortsatt tviler litt på at jeg faktisk er gravid (siden jeg har null symptomer)...[;)]

Men når den tid kommer, så kommer jeg nok til å kjenne litt kløe. Bruker vanlig bleie jeg, syns det er nok arbeid, men tøffe dere som bruker tøybleier...[:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjenner ingen kløe enda, da jeg fortsatt tviler litt på at jeg faktisk er gravid (siden jeg har null symptomer)...[;)]

Men når den tid kommer, så kommer jeg nok til å kjenne litt kløe. Bruker vanlig bleie jeg, syns det er nok arbeid, men tøffe dere som bruker tøybleier...[:)]

Tja, jeg synes det er lite jobb med det jeg. Hver gang jeg ser noen på butikken med vogn og tre bleiepakker som de ballanserer oppi der, så tenker jeg på hvor kort veien er fra stellebordet til vaskemaskina, fra vaskemaskina til snora, og fra snora til stellebordet, heller enn fra butikken til stellebordet og fra stellebordet til bosshuset (borettslag, vi har bosshus ved innkjørselen)

I vårt hus er forøvrig en spesiell type tøybleier (bumgenoius onesize lommebleier, de har vi hatt hele tiden) det som kalles "vanlige bleier" (og de andre typene jeg prøver anser mannen som "diverse annet".) Jobben med bleien er jo å bytte den og vaske ungen. Bleien tar vaskemaskina seg av.

Jeg kjenner det kløøør![:D] Men siden vi ikke skal vite kjønn før babyen kommer, så er det jo minimalt jeg kan handle[:(] Hehe.

Gutteklær har vi, så hvis det blir gutt så har vi jo litt. Må bare handle inn masse ull. ELSKER ull, så det skal bli deilig å handle inn nyfødt ull[:)]
Utstyr har vi også etter gullet, mulig jeg vil ha nytt stellebord, men ellers er det bare vogn vi trenger.

Skal ha Emmaljunga Mondial i Black Croc

Ååååå som jeg gleder meg!!!![:D]

Back
Topp