De eneste symptomene jeg har hatt er ømme pupper, litt oppblåsthet (vekke nå), og trøtthet. Ingen cravings, ingen kvalme, etc. Lurer bare på om noen andre har det likt? Føler meg jo heldig selv om jeg blir litt engstelig også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja jeg er 9+4 idag og har nesten ingen symptomer. Har ikke hatt det på ca 2 uker, eneste er trøttere enn jeg pleier (igår sovna jeg på sofaen 9.30..), strekker i livmora i rykk og napp, oppblåst... tja det var vel det. Ingen kvalme eller ømme puppermen var på ul forrige uke og da sto alt fint til med den lille♡ så tror vi bare må nyte at vi har lite symptomer og at vi er i form, og ingen svangerskap er likt
(jeg stresser innimellom jeg også altså ang ikkesymptomer...).
Ja da er vi to... er ikke lett det her. Jeg skal på ny ul om 9 dager, og det føles ut som en evighet til.. vi får backe hverandre opp så mye vi kan!! Og mest sannsynlig er jo alt bra "der inne" !! Prøver å ha noe å okkupere meg med sånn at jeg ikke har så mye tid til å bekymre meg... idag får jeg besøk av venninna mi og en liten baby på 1 mndJa, jeg og stresser innimellom pga manglende symptomer. Prøver dog å skyve bort de tankene... Men det ligger nok der ofte likevel, for det krever litt mental arbeid for å legge det bort noen ganger. Sånn som idag. Det første jeg gjorde da jeg våkna nå var nemlig å sjekke om brystene er ømme. Det var de ikke... *ingen kvalme nei*..... *ingen andre symptomer heller*... *iiik*. Men. *Jeg så da liv for litt over en uke siden*... *tenke, tenke, overbevise meg selv*.... *ok*.
Å skal du ja?Å! Jeg skal på ul om 10 dagerser at vi er flere som har kommet like langt, har erfaringer med å miste, og har ganske lik bilde hva angår grav.symptomer... Og det er veldig godt å ha noen som forstår! ja, vi må backe hverandre opp! Jeg gleder meg (og gruer meg) til begges ul kjenner jeg!
Å skal du ja?nesten samtidig da, spennende. Ja godt å ikke være alene om det, for er ikke så lett å slappe av som folk sier man skal gjøre.. lettere sagt en gjort!
Det skal bare gå bra med oss begge, så vi kan få vår søte lille premie i november ♡
Misunner dere litt akkurat i dag, kvalmen har slått meg mer ut nå i uke 12 enn før!
Uff! Det skjønner jeg godt! Misunner ikke kvalmen din! Eller, kunne tenkt meg en liten kortvarig kvalmebølge for å bli trygget.. Ser jo hvor belastende det er å være helt slått ut :/
Etter det skal jeg senke skuldrene mine helt!