Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 18 mnd mellom de 2 eldste og 2.5 år ned til nr 3. Blir ca 2.5 år mellom nr 3 og 4 også. Merket ikke så stor forskjell mellom nr 1 og 2 annet enn at jeg var mye større (og nr 2 var også nesten dobbelt så stor som nr 1 også da).
Tja ikke godt å si, fått alle tette. Kjenner av og til det hadde vært godt å vente litt, men når vi fikk nr 3 da nr 2 var 2.5 år og begynt å bli ganske selvstendig var det rart å plutselig begynne "på nytt" igjen med baby. Nå venter vi nr 4 i august, nr 3 vil da være ca 2.5 år hun ogsåJeg merket stor forskjell på 1 og 2, men det var så mange år mellom svangerskapene. Sikkert derfor. Kanskje det er lettere å bli gravid rett på enn å vente ?
Tja ikke godt å si, fått alle tette. Kjenner av og til det hadde vært godt å vente litt, men når vi fikk nr 3 da nr 2 var 2.5 år og begynt å bli ganske selvstendig var det rart å plutselig begynne "på nytt" igjen med baby. Nå venter vi nr 4 i august, nr 3 vil da være ca 2.5 år hun også
Heheh. Det jeg også ser for meg her. Når babyen kommer er det over åtte år siden sist.Jeg fikk fra en 8’åring til baby, og samboeren min gikk fra 10 åring. Det var en veldig stor omveltning
Ja det kan jeg tenke meg. Kjenner meg egentlig ferdig med baby og småbarnsstadiet men allikevel savner jeg det. Kjenner det er utrolig deilig når de begynner å bli litt mer selvstendige ihvertfall på enkelte områder. Men skal bli gøy med en liten til nåJeg fikk fra en 8’åring til baby, og samboeren min gikk fra 10 åring. Det var en veldig stor omveltning
Heheh. Det jeg også ser for meg her. Når babyen kommer er det over åtte år siden sist.
Ja det kan jeg tenke meg. Kjenner meg egentlig ferdig med baby og småbarnsstadiet men allikevel savner jeg det. Kjenner det er utrolig deilig når de begynner å bli litt mer selvstendige ihvertfall på enkelte områder. Men skal bli gøy med en liten til nå
Mine blir det 17 måneder mellom. Merket du noe forskjell på svangerskapene når de var så tett? Var svangerskap nr 2 lettere enn nr 1?