Andre som har svært få symptomer/plager?

Desemberlykke19

Andre møte med forumet
Jeg er 7+3, og har svært få symptomer. Litt vondt i brystene, men det er vell det ☺️

Har nesten lyst å være kvalm, slik at jeg vet at alt er ok.

Flere med få symptomer?
 
Samme som deg, bare vonde og større pupper. Tenker at det får være et godt nok tegn [emoji6]
Har ikke hatt noen smerter eller blødninger, så går utifra at alt er bra. Så et bankende hjerte på UL 8+4, nå er jeg 10+1.
 
Sniker fra januar
Jeg er en av de. Brystene gjorde vondt, ingenting annet. Ajaa jeg gikk på do hver natt fram til uke 9. Og da plutselig rund uke 9 gjorde brystene ikke vondt lenger, så begynte jo å lure...
Men alt var fint med min lille
 
Litt vondt i puppene her også, ellers ingen symptomer. Glemmer ofte at jeg er gravid :)
Så hjertelyd på ultralyd i uke 7+1, så alt skal være i orden! Er 9+0 i dag.
Noe stikkinger i livmoren, men nesten ingenting lenger. Har begynt å merke jeg kan få litt vondt hvis jeg bærer tungt, så unngår det.
 
Ja, det burde vell holde for meg også

Så ett bankende hjerte 6+4, og skal på ny TUL i uke 12. Tenker på alt som kan skje i mellomtiden, og blir litt bekymret når jeg leser om symptomene til andre her inne ☺️

Men godt å høre at det er flere med lite symptomer☺️ Vi er jo egentlig heldige som slipper mer plager
 
Ja, jeg er 10+5 i dag og har hatt få symptomer hele veien. Magen har vært litt treg, trøttere enn normalt(spesielt forrige uke) og jeg har vært litt småkvalm av og til(ikke hver dag) de 3 siste ukene. Jeg har ikke ømme pupper og de har ikke vokst. Vi er vel egentlig heldige, men skulle gjerne hatt flere symptomer slik at det "ikke er tvil"[emoji6]
 
Jeg har også veldig få symptomer nå. Egentlig bare at jeg er litt trøtt og at jeg har dårlig matlyst. Men det kan være fordi at jeg er i utlandet og er kresen også.
 
Jeg tenker at dere er veldig, veldig heldige. [emoji4] Selv om jeg forstår at man lengter etter "bevis" på at alt er bra. Når dere har vært på tul og sett liv, så vet dere jo at manglende symptomer ikke er synonymt med at noe er galt. Nyt graviditeten- jeg gleder meg til jeg kan gjøre det samme. [emoji6]
 
Jeg tenker at dere er veldig, veldig heldige. [emoji4] Selv om jeg forstår at man lengter etter "bevis" på at alt er bra. Når dere har vært på tul og sett liv, så vet dere jo at manglende symptomer ikke er synonymt med at noe er galt. Nyt graviditeten- jeg gleder meg til jeg kan gjøre det samme. [emoji6]

Jeg må legge til at jeg også var veldig kvalm da jeg var gravid i fjor sommer. Da viste tul i uke 8-9 at det ikke hadde vært liv siden uke 6 ca. Så jeg klarer ikke slå meg helt til ro selv om symptomene står i kø jeg heller. Denne usikkerheten er nok noe man bare må "ta med på kjøpet"...
 
Samme her. MEGAtrøtt, såvidt jeg holder huet over vann på jobb, og litt ømme bryster. Noen ting lukter verre enn før, og jeg orker ikke lage mat f.eks. Men kvalmen har nesten ikke vært innom, og det er nytt-de to forrige svangerskapene har jeg vært kjempedårlig fra uke 6 og lenge utover, så jeg har et lite håp om at jeg slipper det denne gangen. Er mellom 6-7 uker på vei.
 
Jeg våkner om natten fordi jeg må tisse, men ellers er det lett å glemme at jeg er gravid... har bare blitt småkvalm tre ganger og er 8+0 i dag. :-/
 
Få symptomer jeg og. Ømme og større bryster har jeg hatt helt siden positivt test. De siste dagene har jeg blitt kvalm når jeg er sulten. Og hatt litt murringer i magen. Er 7+1 [emoji1373]
 
Pris dere bare lykkelig for å ikke ha så mange symtomber. Det vil sikkert bli nok av ting å klage på underveis uansett:p Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært så kvalm, og håper på mer energi hver dag slik at jeg kan begynne å trene igjen. Vet at hvis jeg tar en treningsøkt nå blir jeg så sliten, som igjen fremprovoserer kvalmen. Det vil jeg jo ikke..
 
Pris dere bare lykkelig for å ikke ha så mange symtomber. Det vil sikkert bli nok av ting å klage på underveis uansett:p Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært så kvalm, og håper på mer energi hver dag slik at jeg kan begynne å trene igjen. Vet at hvis jeg tar en treningsøkt nå blir jeg så sliten, som igjen fremprovoserer kvalmen. Det vil jeg jo ikke..
Håper du slipper etterhvert. Har to harde svangerskap bak meg med masse plager, så vet alt for godt hvordan det er. pPriser meg lykkelig denne ganga, så lenge det varer ;) evig pessimist...
 
NYT det, heldiggriser! Evt. har jeg massevis av kvalme som jeg gjerne kan fordele videre. ;)
 
Sniker fra januar
Jeg er en av de. Brystene gjorde vondt, ingenting annet. Ajaa jeg gikk på do hver natt fram til uke 9. Og da plutselig rund uke 9 gjorde brystene ikke vondt lenger, så begynte jo å lure...
Men alt var fint med min lille
Takk, du gir meg håp om at ting kan fremdeles ver ok. [emoji5] E 8+6 i dag og har hatt litt symptomer heile tiden, men har gått fra å trenge ein kvil midt på dagen te å ikkje føle behovet lenger. Brystene har vært jevnt vonde, men føle eg tåle mer i dag. Min første og kjenne eg e passe paranoid og redd. Prøve å ver positive då, sammen med mannen. [emoji5]️
 
Last edited:
Sniker fra desember.

Jeg hadde ingen symptomer overhode før uke 15-16 og det var nesten mer slitsomt enn om jeg hadde hatt det. Jeg trodde ikke på at jeg var gravid og var konstant livredd for MA. Jeg tok derfor 2 TUL og det var veldig beytryggende. Men alt var bra og det er det fremdeles :) Man MÅ altså ikke ha symptomer. Prøv å nyte at formen er bra! :)
 
11+2 i dag og fortsatt få symptomer bortsett i fra en mage som har begynt å vokse. Er flere som faktisk har lurt på om jeg er gravid pga det[emoji85] Jeg var selv bekymret pga at jeg hadde få symptomer, men nå er jeg veldig glad for at jeg har sluppet så billig unna! [emoji1]
 
Har også lite symptomer, heldigvis!! Har vært syk de 2 siste dagene, med feber og vondt i hele kroppen, og da går tankene mine til de stakkers som ligger strekk ut med kvalme i flere uker!! Må være grusomt[emoji853]
Er ekstra trøtt, hadde en del murringer i starten, og litt "uggen" til tider, Og veldig oppblåst på kveldstid. Har vært noe øm i puppene også til tider..!
Dette blir mitt 3 barn, og jeg hadde det likt med dem også, derfor bekymrer ikke dette meg lenger! Vet at det er like normalt med symptomer som uten!
Nyt heller den gode formen!!
Nå som jeg er syk, setter jeg virkelig stor pris på at jeg til vanlig er frisk altså![emoji4]
 
Back
Topp