Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hver "morgen" når jeg våkner og strekker beina så får jeg syke kramper i leggene.. og har også begynt å få krape i handa når jeg pusser tennene f.eks.... Er jo såå irriterendes!!!
Noen andre som har det slik??
jeg kan skjønne at jeg får kramper i leggene liksom.. men handa.. hva søren???
er også livredd for å strekke meg nå.. våkna opp i dag, begynte å strekke meg da jeg kom på krampene... prøvde å stoppe, men så kom de.. au au au...
jeg har også kramper i leggene om natta! finnes mange kjerringråd mot leggkraper... bla å sove med beina høyt. men det gjør jeg pga åreknutene å synes ikke det virker. men et annet råd er visst å legge en såpe i fotenden. en sånn gammeldags såpe, husker ikke merket.
Her er en link for leggkrampe-kjerringråd [:D][:D][:D]: http://www.barnimagen.com/index.php/layout/set/print/content/view/full/275619
Ja vet hvordan dere har det, jeg har oxo hatt noen kramper i bena om morgenen naar jeg strekker meg, men det er mest hvis jeg har gatt eller statt mye dagen for..... Det er ikke noe godt nei !!!!!!!!! Men den krampa i handa har jeg ikke hort om, det var litt spessielt da hehe.. Ikke meningen aa le av det altsa, men er jo litt komisk oxo da, lykke til alle sammen ihvertfall..
Jeg har vært plaget en del med kramper i leggen. Det er så vondt! [:@] Hele leggen låser seg på en måte og jeg halter et par dager etterpå. Sluttet å strekke meg jeg. Sist jeg kjente at krampen kom, spratt jeg opp og gikk litt. Da ga den seg.
klarer akkurat å berge unna krampene.. strekker meg helt til jeg nesten får krampe, så trekker jeg føttene tilbake. i arma får jeg noe annet.. kjennes ut som om blodårene er tette for det gjør sån spesielt vondt noen ganger.. hjelper om jeg maserer det