Andre som har begynt å "neste"?:p

Sugermama

Elsker forumet
Å da e det jo så klart det engelske ordet, building a nest liksom?:p
Æ har lenge vært lei av kordan leiligheta så ut, å no gjør æ om alt!
Vil at alt skal være så fint til nurk kommer, e blitt helt fuglemor her hjemme:p

Ende opp med at æ styre voldsomt på jentungen sitt rom og ellers i huset, sia det e for tidlig å ordne med baby ting:)

På en måte ;) pusset opp stua,gangen og kjøkkenet. Samt fått jentene på samme rom nå, slik at det ikke blir så mye nytt når minstemann kommer :)

TuMmY LoVe

Ikke enda, men har veldig lyst :P

Vi er på husjakt! Har altfor liten plass i leiligheten. Kan i teorien bo her i rett over 1 år til, men vil jo helst være på plass i større hus før den lille kommer.
Kjenner dette stresser meg litt!

Vi er midt i oppussing av hus, eier for første gang. Og jeg kjenner at både rommet til jenta jeg har, og rommet til den nye er de to jeg fokuserer mest på med tanke på interiør.

I tankene maler jeg stua og gangen. Pusser opp badet og vasker det meste. Men i praksis er jeg så dårlig form enda at jeg ligger på sofaen og er kvalm når jeg ikke holder på med jenta mi

Har solgt leiligheten, kjøpt hus, flyttet, og levert leiligheten :) phu, så ja :)

Vi har pusset opp siden april vi ute og inne :p så her er det null Energie for tiden og det ser ikke ut her. Å det ekke likt meg i det hele tatt.

Maser på mannen om at vi må få søkt om byggetillatelse og begynt på kjellern/fasaden slik at vi får 3 ekstra soverom, stort bad, vaskerom, gang, ny inngang og veranda... blir litt jobb med totalrenovering, drenering og å senke gulvet..

Back
Topp