Andre som fryser??

Pin-up

Forumet er livet
Jeg har de siste dagene vært så utrolig kald, spesielt på kvelden og når jeg er trøtt (altså store deler av dagen :D). Fingre og føtter er som istapper :-o Jeg var kaldere i starten av de andre svangerskapene også, men kan ikke huske at det var i nærheten av disse fryseriene.

Går som en jojo, faktisk mer varm enn kald, men jeg er jo tidenes frossenpinne til vanlig.

Ja, faktisk! Beveger jeg på meg kommer hetetoktene, sitter jeg rolig fryser jeg i hjel samtidig som jeg er veldig varm i kinnene...
Gleder meg til å tine kroppen i en varm dusj nå snart!

Ja, jeg fryser også mer enn vanlig, samtidig som jeg innimellom kan føle meg varmere enn vanlig. Fryser særlig på føttene og hendene, og særlig om kvelden.

Åi! Her og! Jeg fant frem ullsokker i dag, la meg rett under pleddet når jeg kom hjem. Kan ikke huske at jeg var så kald sist gang, men så var det også i mai da :p

Jeg er en veldig varm person til vanlig. I dag har det var heilt grei temperatur men har i periodevis i dag vert veldig varm. Men var en tur ute i dag og det va kaldt. Frøs skikkelig og jeg pleier ikke å fryse til vanlig. Kroppen er utrulig rar :)

Ja! Men er alltid kald.. Kanskje litt mer en til vanlig nå, men muligens fordi det også blir kaldere ute :p

Ja, fryser masse! Jeg er en frossenpinn til vanlig også, men dette er hakket verre enn jeg er vant til.

Jeg er som en frossenpinn!!! Har funnet fram en uferdig genser som jeg har som magevarmer, funker perfekt! Og pledd og lester og leggvarmere. Og så mannens varme føtter om natta. :p

Jeg og fryser mye. Startet dagene før positiv test og har ikke sluttet..

Ja, helt ekstremt.

Åhh jeg som til vanlig er svettguri holder nå på fryse i hel,ligger med nattkjole,ullsokker,pledd og dyne :wideyed: å til vanlig ligger jeg uten en tråd eller bare i trusa siden jeg er så varm. Har mange symptomer nå så håper virkelig på positiv test de nermeste dagene :rolleyes:

Jeg fryser og har kalde hender og føtter men så koker jeg over helt brått inn i mellom :happy:. Men legger teppe i sofaen over meg.

I dag har jeg vært kjempe kald. :/

Jeg har de siste dagene vært så utrolig kald, spesielt på kvelden og når jeg er trøtt (altså store deler av dagen :D). Fingre og føtter er som istapper :-o Jeg var kaldere i starten av de andre svangerskapene også, men kan ikke huske at det var i nærheten av disse fryseriene.
Ja!

Ikke bare meg, skjønner jeg :D Hadde besøk av en kollega i går og hun satt og svettet mens jeg lå under teppet med genser og ullsokker - hun var overbevist om at jeg holder å å bli syk :-p

Ja, fryser veldig, lag på lag med cardigans, skjerf og pledd her.

Back
Topp