Andre som forsatt er veldig trøtte?

treskatter

Forelsket i forumet
Er 16+0 i dag og er som en zombie enda.. Kjempe trøtt og mye vondt i hodet. Har liksom ikke energi! Sliter med å komme meg gjennom de 3 dagene i uken jeg jobber....:/

Andre som har det sånn? Husker faktisk ikke hvordan det er å ha energi lenger...

Jeg har stort sett hodepine hele tia.. er kjempe trøtt og sover masse, men sover maks 2-3 timer i slengen da jeg våkner for å tisse,drikke og ofte vet jeg ikke hvorfor engang... så sliter jeg med å sovne om kvelden uansett hvor trøtt jeg er...

Fortsatt trøtt her ja, men blitt litt bedre. 15+1 i dag

Er 16+0 i dag og er som en zombie enda.. Kjempe trøtt og mye vondt i hodet. Har liksom ikke energi! Sliter med å komme meg gjennom de 3 dagene i uken jeg jobber....:/

Andre som har det sånn? Husker faktisk ikke hvordan det er å ha energi lenger...

Føler med deg! Et 13+5 idag og trøttheten har vært der fra før jeg skjønte at jeg var gravid (fant det ut i uke 8 ca). så fra uke 6 har vel den ekstreme trøttheten vart. Blir ikke noe bedre heller etter første trimester. Gleder meg til den dagen jeg får kjenne hvordan det er å ha energi igjen. Skjønner ikke hvordan andre kan være våken i mer enn 3-4 timer uten å sovne stående :p

Spøkte til samboer idag at han fikk bare reklamere på meg snart, for jeg hadde visst slutta å fungere skikkelig :p

Samme her, kan sove 24/7.. Trøtt på jobb, sovner på sofaen og deretter sengen ... Zzz.. Men lys våken nå :o uke 15.

Føler med deg!
Dødssliten hele dagen og sover ca 12 timer hver natt.
Sliter med vondt i hodet, rygg og nakkesmerter :/
Og sover jeg mindre enn tolv timer så blir jeg kvalm resten av dagen.
Kjipe greier dette! Gleder meg virkelig til det går over!

Jeg er stuptrøtt fremdeles. 14 uker på veg. Håper det gir seg snart.....

Jepp.. 14+4 idag og fortsatt like lite energi :/

Jeg var stuptrøtt med hodepine frem til denne uken, altså uke 17. Syntes faktisk kvalme, hodepine, murringer og alt ble verre etter uke 12, men nå er det plutselig bedre igjen, så det er håp! God bedring til deg, krysser fingrene for at du våkner opp med litt mer energi en dag snart :happy:

Har merket at jeg har vært litt mer sliten siste to ukene (fra uke 16),men tror det henger sammen med at jeg har jobbet 100% siste mnd. Samtidig merker jeg at nattesøvnen ikke er så godt lenger

Back
Topp