Andre som er våkne?? *jeg er møkkings husredd :/)

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Har aldri følt meg komfortabel i dette huset (min far kjøpte det for 6 år siden).  Nå er jeg på besøk.

Nå tar det virkelig kaka for hvor husredd jeg er.  Det har alltid vært rare lyder i huset. Alltid.  Og jeg er ikke den eneste som har vært her aleine med knea under haka og er pisseredd.

Men det begynte i går med at jeg var helt aleine, dattera sov, og jeg satt i sofaen nede og så på film. Så ble jeg kastet en pute på. Som lå i en annen stol.  

I natt derimot, begynte for noen timer siden med at jeg hørte bankelyder oppenifra. Altfor høye på noe vis til at det var datteren min. Men også hun våknet av dem. (Og hun våkner ikke engang av at lynet slår ned for å si det slik...). Har sjekket alle dører og vinduer at dem er lukket og låst.  Kan ha vært vinduet på rommet til datteren min som smalt igjen et par ganger.  Men det forklarer ikke alle de andre lydene. Som at jeg hører skritt på kjøkkenet, pusting fra ganga (og jeg kan se begge rommene).

Det er en knirkelyd fra vaskerommet, og i sted hørte jeg også noe som knuste der inne.

Og det er noen som smeller med dører, høres det ut som.  Selv om jeg vet at alle dører er lukket.

Andre rare lyder er det og. Som jeg ikke klarer å forklare på noe vis. Klukkelyder? Som ikke er vann, eller fuglene ute.

Og nå er det som om noen går.  Selv om det ikke er noen der.

Jaikes.  Jeg er pæssredd.  Og utbryter stadig høyt for meg selv FAEN I SATAN HELVETE.    Jeg er redd.

Er bevæpnet med maglites (av denne tunge typen) og et noe heller uskarpt sverd fra 1800tallet.  Takk for at jeg har en far som samler på antikviteter.

huff, det hørtes skummelt ut ! og litt spennende.. kanskje dere må få sjekka huset ?

Fy f.. Skjønna godt du er redd! Creepy! 

Wæææ, ekkelt! I gamle huset vårt var det mye sykt som skjedde. Heligvis er jeg av typen som ikke merker sånt så godt, så jeg slapp billig unna. Hadde dødd på meg jeg!

Herlighet, høyres ut som du burde fått eit besøk av Åndenes Makt der gitt.
Har du ingen som kan overnatte med deg? Evt overnatte hos nokon andre?
Eg hadde ikkje turt å vera der aleina i allefall, det er heilt sikkert!
Lykke til!

Huseieren er på ferie,  og jeg gikk å la meg da det begynte å lysne, da forsvant lydene heldigvis. :)

Reiser heldigvis hjem til min kjære i dag. :)

Huset er ikke så gammelt heller, fra 80-tallet, eller kanskje tidlig 90-tall.  Men jeg er veldig ømfintlig for det man kaller overnaturlige ting. Men også de som ikke tror på slikt hører lyder i huset.  Min mor satt barnevakt forrige helg, og løp også rundt som en tulling i huset. :/   Men i natt tok kaka altså!

Er bare ett hus jeg har vært reddere i, og det var huset til min oldemor,  nesten sånn at man er glad for at det har brent ned, og hun nå i bor i et nybygd hus. Ved siden av, og ikke på den gamle tomta.

Men dette er vel bare noe jeg må regne med, med tanke på at jeg nedstammer fra en hel rekke med samiske sjamaner.

Ok, litt over the top deling av privatliv her, men har aldri vært så føkkings redd i mitt liv!  (ok, et par episoder overgår, men ikke av denne typen....)

Når du blir redd,så si klart  i fra at du vil være i fred og at de skal slutte...pleier å hjelpe

hege10 skrev:
Når du blir redd,så si klart  i fra at du vil være i fred og at de skal slutte...pleier å hjelpe

Tror nok hun har prøvd det aller meste, he he!!

Godt det er en gammel tråd da og at hun har kommet hjem igjen ;)

Trone skrev:

hege10 skrev:

Tror nok hun har prøvd det aller meste, he he!!

Godt det er en gammel tråd da og at hun har kommet hjem igjen ;)

Hehe...får da håpe det ;)
Jepp..hadde ikke regnet med noe annet jeg da ;)

Back
Topp