Andre som er utålmodige etter babykul?

Hippolita

Flørter med forumet
Første gang vi har kommet så langt i en graviditet - hurra! 18+3 i dag :happy:
Nå venter jeg bare på å få synlig babykul. Er så utålmodig :angelic: Jeg og mannen ser det jo, men ikke andre når jeg har på klær. Er normalvektig, ikke lagt på meg så mye enda pga. mye kvalme og oppkast. Sammenlikner meg jo med venner og bloggere og sånt, føler det synes så godt hos alle andre som også er kortere... :oops:

Andre utålmodige her?

Jeg er jo 6.gangs så her viser det nå.
Men folk som ikke vet kan sikkert tro at jeg bare har lagt på meg litt :o
Dermed ser jeg frem til at jeg kan vise stolt frem en skikkelig gravid kul :D

Jeg venter også! Er i akkurat samme situasjon som deg. Jeg og samboeren ser det, men det synes ikke i det hele tatt når jeg har klær på. 18+3 i dag jeg og

Jeg er 17+0 idag og andre gang så langt gravid. Jeg ser det og andre som vet om det men ikke andre som vet ikke. :-) I første graviditet hadde jeg ikke babykul fram til uke 20 så det kommer snart!

Første gang vi har kommet så langt i en graviditet - hurra! 18+3 i dag :happy:
Nå venter jeg bare på å få synlig babykul. Er så utålmodig :angelic: Jeg og mannen ser det jo, men ikke andre når jeg har på klær. Er normalvektig, ikke lagt på meg så mye enda pga. mye kvalme og oppkast. Sammenlikner meg jo med venner og bloggere og sånt, føler det synes så godt hos alle andre som også er kortere... :oops:

Andre utålmodige her?
Fikk ikke mage før jeg var 6 mnd på vei med førstemann. Fikk bare littt sånn småfeot mage noen uker før.

Fått en tydelig kul. Men har litt ekstra. 3 gangs fødene. Så folk tror sikker jeg bare har lagt på meg litt xsmile9 men har tatt av så lang. Er 17+0 i dag.

Bare vent plutselig popper den ut når magemusklene ikke klare å holde på livmoren. Jeg syntes det var deilig når den spratt ut. Følte meg spreng uke før den spratt ut.

Hos meg er det omvendt. Har fått ganske stor mage synes jeg, er tredjegangs, så det er ikke så uvanlig. Jeg er ikke helt komfortabel med den enda da jeg bare er 19 uker på vei :p hvor stor ender den tilslutt når den ser slik ut nå [emoji85]

Jeg er andregangs, og synes ikke jeg har synlig gravidmagen ennå. 15+3. Lurer på om den kom ordentlig etter uke 20 eller noe sist.

Bare vent, plutselig kommer den :)

Wææ, jeg venter også! Blir gal av å stå opp hver morgen å glo i speilet etter tegn:arghh: er i uke 17, førstegangs, og har kastet opp en del, så ikke mye vektøkning. Men jordmor sa uke 20, så har de aller fleste 1.gangs fått en skikkelig bulk.. krysser fingrene for oss:joyful:

Jeg vil også ha en kul :P 18+2 og det tyter bare litt ut. Bare de som kjenner meg og som vet som kan se det :) ble litt mer synlig da jeg fikk på meg gravidbukser istedet for vanlig tights :p tror selv ila ett par uker at det kommer til å skje noe :D

Plutselig sier det "pop" så er magen der:) Utrolig spennende å lese hvilke forandringer dere har begynt å legge merke til allerede:)

Jeg kunne gladelig gitt bort litt kul. Føler meg svær! Men nå treffer jeg fint lite folk for tiden uansett, så det spiller ingen rolle.

Det sier nok "pop" ganske snart tenker jeg. Ikke så veldig synlig kul her heller, ihvertfall ikke nå om vinteren hvor man gjerne har mye klær på.

Er 15+6 i dag og her skjer det lite.. Er like langt på vei som to bloggere jeg følger, og de har allerede fått mage. Magen er like flat men kan se antydninger til mage om morgenen før jeg går på do. Venter utålmodig :(

Er 20+1 i dag å har fått en liten kul. Har gått ned en del i vekt, men det er normalt hos de som er litt stor fra før av. Gleder meg til magen vises godt når jeg bruker klær, nå ser jeg bare oppblåst ut:D hehe

Jeg har heller ikke fått kul. 17+2. Hos meg så ser det bare ut som jeg har spist og kost meg veldig i julen. Har fått en bilring bare jeg[emoji23] som går rundt hele. Great[emoji38]

Dette er min 4 og er bare over et år siden jeg fikk siste så skulle tro magen kom kjapt denne gangen.. Med alle de andre hadde jeg mage fra uke 11-12 men nå er jeg 16+4 og ingen kan se at jeg er gravid.. Det gjør meg ingenting da jeg ikke har lyst å fortelle det til noen før de ser det selv :p

Back
Topp