Andre som er trøtt som en strømpe?

Føler jeg bare spiser og sover for tiden... Blæææh! Gleder meg til det går over!
 
Holder til kvelden, men er ikke like kvikk nei:p

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Begynte å lure på om jeg var smårar,så nesten godt å se at det er flere som har det som meg.. Jobber 100% i en barnehage. Dagene mine består av å kjempe seg opp av senga på morgenen,karre meg på jobb og holde ut hele dagen for så å halvsove hele eftan,og legge meg tidlig :/ Føler ikke at jeg får gjort noen ting! Orker ikke en gang å få gått en tur etter jobb for å få litt trim og energi,har ikke sjans så lenge jeg jobber fullt!
 
Trøtt så ein sokk her og. Duppe av i godstolen kvar kveld :p
 
Haha. idag var jeg vd godt mot og skulle IKKE sove på ettermiddagen.
Vel, etter x antall pannekaker og litt Candy Crush på tlf, tok det ikke lange tida før øynene snek seg igjen og jeg sov i hele 2 timer på sofaen. Gubben prøvde å vekke meg flere ganger, men det var som å snakke til en komatøs gjenstand. :p
 
Jeg er også helt ubegripelig trøtt! Har null energi, null overskudd, alt er et ork og det er helt umulig å holde seg våken etter jobb. Jeg som aldri sovner på sofaen ellers, jeg sover konsekvent 1-2 timer på sofaen hver ettermiddag nå. Og det er ikke noe problem å sovne til kvelden igjen.

Så ja, håper formen bedrer seg om noen uker :) Er i uke 10 nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja...I dag stod jeg opp kl 8, spiste frokost og var så trøtt at jeg bare måtte legge meg på sofaen litt. Sov til halv ett!!! Og allikevel holdt jeg på å sovne etter middag... Satser på at det kommer seg etter første trimester ;)
 
Back
Topp