Andre som er sykmeldte?

Lanikai

Betatt av forumet
Jeg har vært sykmeldt i en uke nå og blir det vel en stund framover. Er så kvalm og dårlig at jeg ikke får i meg mye mat, begynner allerede bli lei og jeg er bare i uke 7. Sist gang ble jeg ikke bedre før etter uke 14 :(  Krysser fingrene for at det går over raskere denne gangen!

Jeg er 80% sykmeldt og regner med å forlenge den.

kvalm hele tiden og strarter gjerne dagen med å spy... begynner å bli lei.

Ja :( Dette er 3. uken jeg er sykmeldt, og ingen tegn til bedring. Leeeeeei!!!!

Dette er uke 4 hjemme, og regner med at det blir lenger =(

Hei! Har vært sykemeldt siden jeg ble gravid jeg. Da kom kvalmen og oppkast. Jeg har kastet opp ca 10 -15 ganger pr dag & gått ned 10 kg. Å jeg er enda kvalm,men kaster heldigvis ikke opp så masse. Men jeg er nødt til å være sykemeldt en stund til,jeg må nemmelig komme meg ovenpå igjen. sliten og energien er borte. Men sånn har det vært de 2 andre svangerskapenene,så sånn er det bare. Kjedelig å være sykemeldt,men bedre med hvile enn ikke. Da tror jeg det hadde vært enda verre!
Lykke til jenter! Håper kvalmen roer seg fort!

sykmeldt 100% pg kvalme, sykmeldt hele sv.skap sist så er forberedt :) :(

Jeg har vært sykmeldt en stund.. på grunn av kvalmen, og trøtt og sliten.. har hatt 100% så har jeg prøvd meg på 50% og har nå fått 100% igjen.. er nå sjuk om dagen..Noe forskjølse som går om dagen.. :( men jeg håper at alt blir bedere snart, :) har nå vært borte fra jobb lenge... :(

Ble sykemelt i går , kvalme og oppkast,kaster ikke opp flere enn x2 pr dag, men tanken på å jobbe med mye toalett og bleie skift, gjorde meg enda dårligere....

Eg er sjukemeldt.. Hadde fullt nok med meg sjølv, kvalme, oppkast og totalt utslått.. Jobber natt, så hadde berre ikkje sjangs.. Skulle jo ta meg av lillemor og.. Er no sjukemeldt tom 18 nov. Men formen er faktisk, overaskande nok, bedre no. Har vore det eit par dagar no, eg tørr nesten ikkje sei det.. Sist vart det til veke 12. Og denne gonga har det faktisk vore verre..

Ja har vært det i 1 uke nå, kvalm og lite energi om dagen:(
Så får vi se neste uke:) Håper det begynner å gi seg det verste nå:)

Back
Topp