Andre som er plaget på Vistaprint?

gira

Forumet er livet
Får ikke lastet ned bilder slik at jeg får laget julekort[:(]???
Har prøvd i flere dager nå, og får bare feilmelding!

Noen som har opplevd det samme, og hva skal jeg gjøre?

Bestilte derfra forrige uke.. ingen problem, men kjedelig da

Var ikke plaget når jeg bestilte der ifjor, men vi var ikke klar over at det sendes ikke fra Norge, men fra utlandet.  Og vår forsendelse ble akuratt over 200 kr. Vi måtte betale en toll på 150 kr i tillegg!!  :/

Så pass på at prisen blir under 200 kr!

Har en venninne som slet med det samme i går kveld, men aner ikke om det gikk til slutt.

har skrevet mail til de på torsdag, men ikke fått svar..........
Er ikke noe galt med bildene,har lastet de ned før der inne..........men får bare opp
"Feilaktig fil/ opplastningen var ikke vellykket"??????????

Jeg laget akkurat julekort der, så ikke no problem her hvertfall..

uansett hvilket bilde jeg prøver å laste ned, så får jeg feilmelding???

Noen som kan være så snill å fortelle meg hva jeg gjør galt?[:(]

kanskje det.........?![8|]

Har du prøvd en annen nettleser? F.eks Opera? [:)] Mange av IE sine problemer blir borte i andre nettlesere.

Nei hos oss var frakten en del av de 204 kr..  det var totalsummen som ble for høy.

Men syntes det var høy frakt-pris??

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: Windy

Var ikke plaget når jeg bestilte der ifjor, men vi var ikke klar over at det sendes ikke fra Norge, men fra utlandet.  Og vår forsendelse ble akuratt over 200 kr. Vi måtte betale en toll på 150 kr i tillegg!!  :/

Så pass på at prisen blir under 200 kr!

Holder akkurat på å lage og selve bildene kommer på 197,- + frakten på 100,- da, men slipper toll da ikkesant?

ingen toll da nei!

Det står klart og tydelig der inne: 200,- inkl. frakt [&:]

* Eksklusive frakt- og håndteringskostnader. MVA og fortollingsgebyr blir pålagt bestillinger som overstiger 200 kr (inkl. fraktkostnader).

He-he..  det var konvoluttene som tippet oss over grensa også.. 

ORIGINAL: Labambie

Har du prøvd en annen nettleser? F.eks Opera? [:)] Mange av IE sine problemer blir borte i andre nettlesere.

takk, du redda julekortene mine[:D]
Det funka som bare det i en annen nettleser[:)][:)]

Back
Topp