Andre som er plaget av...

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
..mye luft i magen?
Jeg blir helt gal. Gurper og raper dagen lang, og rett som det er kommer det luft andre veien og. Er skikkelig oppblåst og uvvel i magen. Har vært det i noen uker nå men det blir bare verre og verre. Skal begynne på jobb igjen i morgen etter 6 uker sykemeldt pga kvalme og lurer på hvordan det skal gå når jeg ikke klarer å holde luften inne. Er jo ikke akkurat høflig å rape midt i samtaler hele tiden, men jeg klarer virkelig ikke å la være.
Andre som er plaget med dette? Noen som har tips som kan hjelpe å redusere luften?

Jeg er plaget med luft!! Alle veiene :/ Slettes ikke morsomt... Av og til så får jeg ikke luften opp, og så setter den seg fast i halsen, slettes ikke godt i det hele tatt :S
Har desverre ingen tips, kunne trengt noen selv :P Du får ha lykke til på arbeid da :P

Jeg er plaget med luft!! Alle veiene :/ Slettes ikke morsomt... Av og til så får jeg ikke luften opp, og så setter den seg fast i halsen, slettes ikke godt i det hele tatt :S
Har desverre ingen tips, kunne trengt noen selv :p Du får ha lykke til på arbeid da :p
Nei det er ikke morsomt i det hele tatt! Håper virkelig det gir seg om ikke så lenge, for det er virkelig en pest og en plage! God bedring :)

Luft i magen ut bakveien har blitt redusert den siste uka (er i uke 13), men luft opp og oppstøt (ikke sure foreløpig) er heller blir verre... Så ja, jeg skjønner hvordan du har det! Lykke til på jobb!

Nei det er ikke morsomt i det hele tatt! Håper virkelig det gir seg om ikke så lenge, for det er virkelig en pest og en plage! God bedring :)

Jotakk det samme, Sirius =) Er bare å gi meg noen hint om du finner en "kur" :P

Back
Topp