Andre som bruker garmin klokke?

Prøverpånr1

Forelsket i forumet
Jeg har en garmin klokke med body battery og stress nivå og lurer på om andre har like erfaringer. Jeg har vanligvis et stressnivå på maks 25, og nå har det vært på nærmere 50 i en uke, og jeg er bare 3+6. Blir jo nesten stressa over at den mener jeg er så stressa:hilarious: Er det vanlig?
Samme med body battery, der har jeg stort sett fullt batteri hver morgen, men den siste uken har jeg maks 50 på morgenen, og tappet på kvelden.
Er det noe fornuftig info å få ut av den i svangerskapet i det hele tatt?
Skjønner at elektronikk er hva det er, så stoler jo ikke blindt på den, men synes det er interessant å følge litt med likevel :D
 
Bruker Garmin klokke jeg og. Jeg er 5+5 og hos meg har hvilepulsen gått markant opp, HRV har gått ned, søvnkvaliteten er dårligere og stressnivået er mye høyere. Alt dette gjør at body battery også er mye lavere enn jeg er vant til, både ved at det ikke fyller seg godt opp gjennom natta og at det tømmes så og si helt gjennom dagen.
Fant det instainnlegget her, som jeg syntes hadde mye interessant informasjon;

Fascinerende å se hvilke endringer graviditet gjør med kroppen og klokka viser det jo veldig tydelig.
 
Jeg har samme erfaring med min. Høy hvilepuls, stressnivået har gått opp og body battery som aldri vil bli 100/100 samme hvor mye jeg sover, (og jeg er trøtt!) 5+3 idag.

Men det samme skjedde forrige svangerskap, da tok jeg av klokken etterhvert. Får se denne gangen om jeg tar av eller bare slår av pulsmåling for å ha klokke
 
Back
Topp