Andre som blir veldig kvalme mot kvelden??

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Dette er ille....

Venter på et lite nurk i februar ♥

Kvalm hele døgnet jeg :p Men værst på morgen og sent på kveld!

♡ Februar 2015 ♡

Ja, her også. Henger over doen når jeg står opp. Går bra på dagen. Har det skjedd litt i løpet av dagen og jeg blir sliten mot kvelden så blir jeg kvalm igjen. I dag er en sånn dag, skikkelig kvalm nå.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nesten litt redd, for dette hadde jeg hverken med vesla eller pjokken, så ble litt tatt på senga :)

Eg gikk fra ein gang med brekkning sist til spya å kvalme hele tiden fra første svangerskap til andre er det god forskjell:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ja, jeg er også mye kvalm om kvelden. Gleder meg så til det går over!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jepp! Føler meg veldig bra når jeg står opp og så blir det verre og verre utover dagen. Værst om kvelden!

♡Termin 20. februar ♡

Jeg blir og kvalm når jeg er sliten, alle mine svangerskap har det vært mest på kvelden.

Er også mest kvalm/evt kaster opp sent på kvelden. Slik var det sist og.

At gravide bare er morgenkvalme må være en myte :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg var det ettermiddag/kveld som var verst. Var helt fin om morgenen og formiddagen.

Jeg SLITER på kvelden !!! Ikke vært sånn med de 2 andre! Helt ødelagt :(

Uff og ugg... Kvaaaaaaaaalm......

Jeg er kvalm gjennom hele dagen, men verst mens jeg er på jobb, når jeg har vært sosial/gjort noe og på kveldstid. Tror det kommer av at det er da jeg er mest sliten. Slitsomt er det iallfall!

Kastet nesten opp i sted.... Jeg som har vært så fin de første månedene av svangerskapet! ;(

Kvalm hele døgnet jeg :p Men værst på morgen og sent på kveld!

♡ Februar 2015 ♡

Jeg er kvalm fortsatt, selv om jeg er 23+2 i dag :( Slitsomt

Jeg var kvalm til fødsel med de 2 første ungene, ser ikke ut til å bli noe annerledes denne gangen er jeg redd....

Er kvalm hele døgnet, men ofte verre på kveldene. SLITSOMT!

I dag begynte jeg med akupunktur, håper det hjelper. Nå kjennes det ut som om jeg ikke orker å gå sånn i 7 måneder til... Ugh!

Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️

Back
Topp