Andre som blør mye neseblod?

namba

Forumet er livet
I tretti år har jeg aldri blødd neseblod, men så kom dette svangerskapet... Det er stort sett greit, men når jeg blir forkjølet så er det ikke like greit lenger. Da begynner det hvis jeg snyter meg, nyser eller helt uprovosert. Det er stort sett alltid på høyresiden. Er det noe man kan gjøre for å redusere det litt? Jeg prøver å unngå å snyte meg og heller tørke nesen, men ellers føler jeg ikke at det er så mye jeg kan gjøre.

Jeg er TETT i nesa og halsen hele tiden [:'(]
Når jeg snyter meg eller klør litt i nesa renner blodet med en gang [:'(][:'(]
Hadde mye sånn når jeg var liten, kunne blø plutselig og veldig lenge..
Hva man kan gjøre? Tror ikke det er så mye å gjøre desverre, prøver å
hive på med saltvann (siden vi ikke kan ha nesespray), men hjelper!!?? [&:]

Jeg blødde masse forrige uke, var da også litt tett i nesen. Er mindre nå faktisk.

sliter med det samme, er alllergisk og siden jeg ikke får ta tabletter er jeg potte tett og begynner å blø neseblod hver eneste gang jeg snyter meg... grr[&:]

Jeg har begynt å gå rundt med et papir i bhen (jeg har skjelden lommer) som jeg kan stappe oppi i full fart dersom det skulle skje når jeg er ute og farter. Så langt har jeg vært heldig med at det bare har skjedd her hjemme.

Vi kan ta nesespray når vi er gravide, bare ikke hele tiden.

Æsj så dumt da [&:]
Jeg har bare blødd neseblod et par ganger, det bare plutselig begynner å renne, men så gir det seg fort også.
Tror ikke så mye hjelper mot neseblod da men..

Back
Topp