Andre snusere??

Her går det i Onico.. Men er så sykt sugen på ordentlig snus! Men skal klare det!!!

For et slit! :inpain: Jeg har ikke klart å slutte helt, men har tatt bare en snus de dagene etter jeg testa positivt.. Men har gitt beskjed til sambo om at det var ikke sikkert jeg slutta nå til jul, for det beste er jo en snus etter et godt måltid!!! Å de er det jo en hel haug av i juletia.... å rolige dager i soffan, det du har tid til å savne en snus.... jeg tar det som det blir i jula, men på januar skal Mr.Skruf forlate redet....:yuck:;):)

Med onico synes jeg faktisk ikke det er vanskelig.. Kan jo ikke begynne igjen, sånn så dette var det sist og, men begynte igjen med en gang jeg sluttet og amme da.. Denne gangen skal jeg holde meg, nå er det nokk! Last ned slutta appen dere som ikke har gjort det, hyggelig motivasjon og hjelp :) lykke til

Prøver så godt jeg kan å slutte. Nikotinfri, tyggis, frukt, drikke hele tiden er det som hjelper. Har også en boks stående tilgjengelig. Kan ta inn en vanlig snus og bli kvalm. Har heldigvis fått avsmak og blir dårlig av det på kort tid hvis jeg prøver meg men det er likevel et sug etter snus ja...

Er enda sinnsykt vanskelig å slutte. Å det at min samboer snuser. Og har snus tilgjengelig heletiden som frister er ikke noe bedre.. men jeg har vært flink :) har tatt 1 snus på 2 uker. Men jeg sliter hardt.

Jeg slutta den dagen jeg testet positivt og har ikke tatt en eneste snus siden det!! I begynnelsen tenkte jeg ofte at nå skal det bli deilig med snus, f.eks etter middag, men så kom jeg på at det skal jeg jo ikke.,... Da gikk det helt fint å la være!

Jeg har greid det!!! Tok faktisk en en dag for å "teste meg" å etter 15 min var jeg kvalm og heelt ferdig! Har 8 esker liggende i frysern, men det gjør ikke noe! Heia oss :smiley-bounce015:smiley-bounce015:smiley-bounce012

Tar og noen onico i løpet av kveldene, på dagen er jeg så kvalm at jeg klarer ikke likevell :p

jeg røyker.. klarer ikke slutte :(

Sliter med å slutte og snuse. Slutta når testen ble positiv, men har hatt en liten snus hver dag de 4 siste dagene. Snuser Onico resten av dagene. (Vanskelig når typen sitter å snuser ved siden av meg) I morgen har jeg bestemt meg for å slutte med begge deler!! Skal gå inn i ett helt snusfritt 2016. Pengene jeg sparer skal jeg kjøpe killiseng for :)

Sliter med å slutte og snuse. Slutta når testen ble positiv, men har hatt en liten snus hver dag de 4 siste dagene. Snuser Onico resten av dagene. (Vanskelig når typen sitter å snuser ved siden av meg) I morgen har jeg bestemt meg for å slutte med begge deler!! Skal gå inn i ett helt snusfritt 2016. Pengene jeg sparer skal jeg kjøpe killiseng for :)
Jeg har faktisk hjelp i slutta-appen! Digg å se hvor mye jeg sparer! (Men skal innrømme at da jeg fikk positiv test, måtte jeg skynde meg å snuse opp resten av boksen før jeg slutta etterpå!!!)
Akkurat nå gleder jeg meg til høsten og ny snus-start, lurer på hva jeg tenker når den tid kommer.....

Jeg sliter som f med å slutte. Onico går som bare rakkern. Men skal sies at jeg snusa minst ei eske g3 i løpet av en dag og det har jeg gjort i sikkert fem seks år. Så å slutte på dagen klarte jeg ikke. Men har trappa ned til maks fire fem om dagen nå, ofte mindre eller ingen.. (ei uke sia jeg fant ut jeg var preggis). Men snusen skal bort og aldri mer frem! Får jo så dårlig samvittighet for den lille som prøver å klamre seg fast der nede, har snusen i i maks ti minutter før jeg ombestemmer meg.. :angelic: Wish me good luck :-)

Jeg har røyka lenge og mye. Men nå har jeg snart vært røykfri i 1 mnd :-D :-D jippi.
Men det er fryktelig vanskelig og jeg sliter med hendene, hvor jeg skal gjøre av dem.
Og innimellom drømmer jeg om røyk :-P

Røyket lenge før med alle 3 ,begynnte når jeg var 11 år desverre. men aldri vært noe problem, eller alternativ og ikke slutte . Greier ikke tanken på at det kan skade barnet på noe måte, jeg selv greier ikke og Være så egoistisk... Men savnet og lysten ligger der, glad det ikke er sommer :p

Slutta første dagen jeg fant ut at jeg var gravid med første! Det er 21 mnd siden nå.

Var litt vanskelig de første dagene mn fokuserte veldig på hvor jævlig det var for baby og at det satt kunn i hodet på meg. Kroppens abstinenser av nikotinet er ute etter (tror det er) 48t, resten er psyken

Back
Topp