Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke klart å slutte helt, men har tatt bare en snus de dagene etter jeg testa positivt.. Men har gitt beskjed til sambo om at det var ikke sikkert jeg slutta nå til jul, for det beste er jo en snus etter et godt måltid!!! Å de er det jo en hel haug av i juletia.... å rolige dager i soffan, det du har tid til å savne en snus.... jeg tar det som det blir i jula, men på januar skal Mr.Skruf forlate redet....
Hva er det?Forsatt avhengig av onico her..
Nikotin og tobakksfri snusHva er det?
Jeg har faktisk hjelp i slutta-appen! Digg å se hvor mye jeg sparer! (Men skal innrømme at da jeg fikk positiv test, måtte jeg skynde meg å snuse opp resten av boksen før jeg slutta etterpå!!!)Sliter med å slutte og snuse. Slutta når testen ble positiv, men har hatt en liten snus hver dag de 4 siste dagene. Snuser Onico resten av dagene. (Vanskelig når typen sitter å snuser ved siden av meg) I morgen har jeg bestemt meg for å slutte med begge deler!! Skal gå inn i ett helt snusfritt 2016. Pengene jeg sparer skal jeg kjøpe killiseng for![]()
Hjelper det??Nikotin og tobakksfri snus![]()
Wish me good luck